1396-06-29 17:42
1176
0
44303
مهاجر در حاشیه اجتماع بزرگ رهروان حسینی:

آماده ایم هرجا نیاز باشد برای اعتلای دین و نظام درکنار مردم سربازی کنیم / ابتدا باید مدافع حریم باشیم تا مدافع حرم شویم

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت : آماده ایم در هر عرصه ای که بتوانیم و نیاز باشد در کنار مردم برای اعتلای دین و نظام سربازی کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در حاشیه اجتماع بزرگ رهروان حسینی که با حضور هیئت‌های مذهبی در شهرستان گرگان برگزار شد ، اظهارکرد: شروع هرکاری مقدماتی دارد به طور مثال برای نماز ابتدا باید وضو گرفت ، همچنین ورود به عرصه ماه محرم هم مقدماتی دارد تا بهترین بهره را از آن بگیریم .

وی ادامه داد: در گرگان هم برای ورود به این ماه نیاز به این اجتماع بزرگ حسینی ، سیاه پوش کردن و نصب پرچم محرم برای افزایش معنویت بود.

مهاجر تصریح کرد: ما آماده ایم در هر عرصه ای که احساس شود بتوانیم در کنار مردم قرار بگیریم و برای اعتلای دین و نظام سربازی کنیم آماده ایم سینه را سپر کرده و آستین همت را چه در عرصه اردوی جهادی ، اقتصادی و عرصه فرهنگی و ... بالا بزنیم.

فرمانده سپاه گرگان در ادامه اذعان داشت : مردم ما بسیار خوب هستند و آمادگی انجام برنامه های مذهبی و فرهنگی را به شرط اینکه بستر آن را برای ظهور شور و شعور آنهاست را دارند .

وی به برنامه های متعدد سپاه گرگان در طول ماه محرم اشاره کرد و گفت: از مردم عزادار و هیات مذهبی شهر گرگان درخواست داریم با توجه به ورودی خوبی که امروز برگزار شد و مقارن شدن این ایام با هفته دفاع مقدس همچون رزمندگان، در عرصه جنگ نرم در بستر محرم نقش آفرین باشیم تا بتوانیم مدافع حریم باشیم که زمینه مدافع حرم شدن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.