1396-06-30 20:13
1294
0
44352
حیدر مصلحی در شب اول محرم گرگان :

طراحی دشمن اینست که عمارهای انقلاب را از ما بگیرد/ سران فتنه امروز مثل طلحه و زیبر هستند / بچه حزب اللهی ها را حفظ کنید

وزیر سابق اطلاعات گفت :طراحی دشمن اینست که عمارهای انقلاب را بگیرد امروز آقا در فرمایشات خود به جملات کلیدی اشاره کردند و خطاب به خبرگان رهبری توصیه کردند که بار مسیر انقلابی بودن نظام بر دوش شماست .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات امشب(پنجشنبه سی شهریور ) در مراسم عزاداری سیدالشهدا شب اول هیئت حیدریون شهرستان گرگان اظهار کرد : تاریخ برای اینست که ما در وضعیت گذشتگان تعقل کنیم و عبرت بگیریم تا بر اساس آن اینده را بسازیم و برنامه ریزی کنیم .

مصلحی افزود : حدود یک سوم قران کریم که کتاب هدایت بشر است بصورت تاریخ بیان شده و و یکی از اقوامی که خداوند در قران بصورت مفصل درباره آن بررسی داشته و حدود  ایه اختصاص داده ،قوم  بنی اسراییل است که هم از زمان صعود و قدرت آن در زمان سلیمان تا زمانی که مغضوب ترین قوم بود ، به تفسیر توضیح داده شده است .

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که می فرمود تاریخ معلم بشریت است تصریح کرد : انقلاب ما بر اساس رشادت شکل گرفت و در هشت سال جنگ میلیاردها تومان به صدام دادند اما به جایی نرسیدند . 

مصلحی ادامه داد : بدترین وضعیت تحریم اقتصادی آن موقع بود الان که چیزی نیست ، آن موقع حتی ما را از خریدن سیم خاردار هم تحریم کرده بودند اما امروز موشک داریم ، دوران دفاع مقدس خودش یک مکتب است تحریم اقتصادی، سیاسی ، نظامی و امنیتی و ... اما جلوی همه دنیا ایستادیم .

سران فتنه امروز هم مثل طلحه و زیبر هستند 

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد : دومین هدف عبرت گرفتن از تاریخ است . زبیر شخصیتی است که بعد از پیامبر تنها کسی که در دفاع از حضرت علی (ع) شمشیر کشید او بود ، تنها شخصی که علی (ع) دستور داد در تشییع زهرا شرکت کند زبیر بود اما این زبیر بعد از 25 سال چه شد ، اونی شد که با طلحه فتنه جمل را راه انداختند ، سران فتنه امروز هم مثل طلحه و زیبر هستند زبیر چرا به اینجا رسید چون اینقدر در این 25 سال از بیت المال در حلقومش ریختند که اینجوری شد .

حجت الاسلام مصلحی بیان کرد : در انقلاب ما هم همینطور است . می گفتیم در سال 88 فتنه است ، سند نشان می دادیم باور نمی کردند و سرشان را تکان می دادند و چرتکه می انداختند برای کارهایشان ، عمار ها را با همین روش می زنند . 

وی ادامه داد : شمر در صفین در لشکر امام علی (ع) بود و آنقدر جنگید تا جانباز شد اما درهم و دینار شمر را در مقابل امام حسین قرار داد امروز هم یکی از بلیه هایی که به جان انقلاب افتاده همین است البته آن بنه اصلی انقلابی و حزب اللهی قوی است و مهم هم قوی بودن است تعداد مهم نیست چه اینکه ما در زمان جنگ 40 میلیون نفر جمعیت داشتیم اما چقدر از جمعیت ما جنگ بودند؟

مصلحی با اشاره به اینکه باید از بچه حزب اللهی ها مراقبت و حمایت شود تا حفظ شوند تاکید کرد : عمر سعد یک آقازاده است ، پسر سعد ابی وقاص سردار فاتح و حتی عمر سعد پیامبر را هم دیده بود اما به او گفتن برو امام حسین را بکش ، چرا ؟ چون حکومت ری را می خواست .

طراحی دشمن اینست که عمارهای انقلاب را بگیرد

وی بیان کرد: امروز هم انقلاب ما مسائلی از این دست دارد و طراحی دشمن اینست که عمارهای انقلاب را بگیرد امروز آقا در فرمایشات خود به جملات کلیدی اشاره کردند و خطاب به خبرگان رهبری توصیه کردند که بار مسیر انقلابی بودن نظام بر دوش شماست .

این مقام اطلاعاتی سابق یادآور شد : امروز 4 دهه بعد از انقلاب باید تعقل کنیم که چه وضعیتی داریم و کجای کار ایستاده ایم ، عده ای مانند دولت موقت و بنی صدر و .. که از همان اول دنبال تغییر بودند اما امروز طرح و نقشه دشمن چیست ؟

مصلحی افزو د: دشمن چند عرصه را دنبال می کند که اولین آن اینست که اصطلاحات انقلاب را تغییر دهند مثلا بجای واژه سلطه و استکبار از کلمه قدرتهای جهانی استفاده می کنند یعنی اینکه جهان کدخدا دارد و باید این موضوع را پذیرفت و یا کلمه مستضعف که یک بار قرانی دارد را به کلمه اقشار آسیب پذیر تبدیل کرده اند .

دنبال تغییر مقدسات هستند

وی ادامه داد : دومین چیز تغییر در مقدسات انقلاب است ، ایثارگری تشییع جنازه شهدا و پرداختن به یادواره شهدا را عده ای مخالفند . در برخی استانها حتی با تشییع شهدای گمنام توسط عده ای از مسئولین مخالفت می شود ، زمانی که شهدای منا را آوردند بجای اینکه یک تشییع جنازه با شکوه در تهران برگزار شود تا عربستان وحشت کند در فرودگاه یک مراسم تشریفاتی می گیرند .

وزیر دولت نهم گفت : تغییر شخصیتها سومین عمل است . خیلی که قبلا سینه چاک انقلاب بودند امروز تغییر کرده اند و دشمن دنبال خنثی کردن آنهاست .

وی با اشاره به برجام گفت : در این چهار سال چه دستاوردی در برجام داشتیم ، اگر دولت دنبال مبارزه با فساد و قاچاق است پس این ماشین های 7 میلیاردی که باعث تضاد طبقاتی شده از کجا آمده است؟

وی گفت : راه مقابله با آمریکا جهاد کبیر است یعنی نه گفتن به دشمنان ، یک عده ای این قدرت را ندارند که بگویند در حالیکه اگر نه بگویند دشمن عقب نشینی می کند اما امام حسین (ع) در برابر استکبار بنی امیه ایستاد .

انتهای پیام / 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.