1396-07-08 09:21
6016
0
44713
آخرین گمانه زنی ها برای انتخاب استاندار ؛

"عابدین پاسندی" استاندار گلستان می شود + سوابق

منابع موثق از احتمال زیاد استانداری عابدین پاسندی بر مسند استانداری گلستان خبر می دهند .

به گزارش گلستان ما ؛ با توجه به گمانه زنی های زیادی که در خصوص انتخاب استاندار گلستان به عمل آمده گویا دکتر روحانی رئیس جمهور با استانداری عابدین پاسندی اعلام موافقت کرده است .

منابع موثق خبر دادند که عابدین پاسندی احتمالا هشتمین استاندار گلستان خواهد بود .

عابدین پاسندی متولد شهر یساقی شهرستان کردکوی در 15 کیلومتری مرکز استان بوده و بومی استان گلستان می باشد که یکی از فاکتورهای اصلی مورد مطالبه مجمع نمایندگان استان گلستان در انتخاب استاندار می باشد .

پاسندی همچنین مورد اعتماد آیت الله نورمفیدی و از پاسداران بازنشسته ایست که همواره ارادت خود را به نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حمایت از وی ابراز داشته است .

عابدین پاسندی در سال 92 هم یکی از گزینه های اصلی استانداری گلستان بود و ارتباط خوبی هم با ترکمن ها دارد و بسیاری از طوایف و سران ترکمن نیز از او رضایت دارند .

او مسئولیت ریاست ستاد های مردمی دکتر روحانی را در استان گلستان به عهده داشته و از حمایت های برخی وزرای مطرح و کلیدی کابینه برخورداراست.پاسندی عضو کانون متفکرین ایران و مدرس و سخنران توانایی است.

در سال 92 علمای اهل تسنن استان و جامعه ترکمن وی را گزینه اصلی خود معرفی کرده و موضوع را نیز کتبا بیان کرده بودند، آیت الله نورمفیدی نیز در نشستی با علمای اهل تسنن استان از مثبت بودن نظر خود بر وی خبرداده بود. 

عابدین پاسندی سابقه پنج سال فرماندهی ارشد استان سیستان و بلوچستان، مشاور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در سال‌های 75 تا 78، مدیر کمک به مناطق همجوار در منطقه آزاد، چهار سال فرماندهی گردان عملیاتی مالک اشتر، 15 سال فرماندهی سپاه شهرهای مازندران، معاون سپاه استان گلستان ، معاون فرماندار و مشاور استاندار استان گلستان به مدت 10 سال، عضو کانون متفکران ایران، مدیر علمی آموزشی نخبگان شریف و نویسندگی 14 جلد کتاب در موضوعات سیاسی و اقتصادی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

بنظر می رسد عابدین پاسندی همان گزینه ایست که همگان دنبال آن بودند چون هم بومی است و هم اعتدالگرا و همسو با دولت و هم مورد قبول مجمع نمایندگان و آیت الله نورمفیدی ، تمامی این شواهد نشان می دهد که احتمال استاندار شدن وی بعید نخواهد بود و شاید هیات دولت بزودی او را به عنوان استاندار جدید گلستان معرفی کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.