1396-07-20 17:58
1091
0
45184
امام جمعه سلاق یلقی:

واقعه عاشورا با شهادت شهید حججی دوباره زنده شد/ استقلال کردستان تشکیل اسرائیل جدید است

امام جمعه سلاق یلقی گفت: شهادت شهید حججی برای ما یادآور صحنه کربلا و روز عاشورا شد و تاریخ کربلا دوباره تکرار کرد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ آخوند بایرام سلاق در جمع علمای اهل سنت استان اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند با تا ابزار های فراوان بخواهند نامی از اسلام در جهان باقی نماند و برای این کار هیچ گاه متوقف نمی شوند.

این روحانی اهل سنت با اشاره به رشادت های شهدای دفاع  مقدس خاطر نشان کرد: شهدای جنگ تحمیلی ما از جان شیرین شان گذشتند و برای حفظ حریم اسلام فداکاری ها کردند. امروز هم ادامه دهنده راه آنان شهدای مدافع حرم هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حریم اسلام جافشانی می کنند.

مسئول حوزه علمیه سلاق یلقی تاکید کرد: درود خدا بر مدافعان حرمی که در مقابل دژ های کفر ایستادگی کرده اند تا امروزه ما در آرامش باشیم، برخی ها چشم دیدن این رشادت ها را ندارند.

وی گفت: ما در مراسم تشییع جنازه شهید حججی دیدیم که چه شکوهی و عظمتی در دلهای مردم ایران ایجاد شد و دلهای فراوانی را زنده کرد، علت مظلومیت این شهید و بی سر شدندش مثل اربابش حسین(ع) بود که این طور جبهه کفر را رسوا کرده و الگوی جوانان ما شد.

امام جمعه سلاق یلقی با بیان اینکه واقعه عاشورا دوباره با شهادت شهید حججی زنده شد افزود: امام (ره) در صدر انقلاب ابراز کرد که اگر سپاه پاسداران نبود امروزه کشوری باقی نمی ماند، سپاه پاسداران در ماه مبارک رمضان امسال برای همگان حجت تمام کرد.

آخوند سلاق تاکید کرد: امروزه دشمن بعد از نابودی داعش قصد استقلال اقلیم کردستان را دارد تا بتواند اسرائیل جدیدی را در منطقه به وجود آورد، من به عنوان یک روحانی اهل سنت از برادران کُرد میخواهم که گوش به وسوسه های شیطان نسپارند و زندگی خود را تباه نکنند.

این روحانی اهل سنت با تاکید بر وحدت مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: علمای اهل تشیع  و تسنن با اتحاد و برادری می توانند جلوی وسوسه ها و نفوذ دشمنان را بگیرند و آن را خنثی کنند، به هیچ عنوان نباید اختلافی در بین ما ایجاد شود، دود این اختلاف به چشم خودمان برمی گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.