1396-07-21 07:22
1407
0
45197
استاندار جدید گلستان:

امیدوارم استان گلستان با حمایت همه گروه های سیاسی توسعه یابد/ وحدت، انسجام و اعتدال را سرلوحه دوران کاری خود قرار خواهم داد

استاندار جدید گلستان گفت: تلاش می کنیم با کمک و تعامل همه اقوام خصوصا سیستانی ها ، ترکمن ها ، شیعه ها و سنی ها زیر چتر رهبری و دولت خدمتگذار و حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان، کارنامه درخشانی در پایان دوران مسئولیتم بجا بگذاریم.

به گزارش گلستان ما، سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز تشکر از لطف و بزرگواری رییس جمهور و حسن اعتماد وزیر کشور و تمام وزرای دولت دوازدهم و حمایت نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم، گفت: این توفیق نصیبم شده است که با حمایت همه گروه های سیاسی تلاش کنیم استان گلستان همچون نامش واقعا گلستان شود.

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان با بیان این مهم که فضای رقابت تمام شده است ابراز امیدواری کرد با حمایت همه گروه های سیاسی، استان گلستان رشد کند و توسعه یابد.

سید مناف هاشمی رویکرد وحدت، انسجام و اعتدال را سرلوحه دوران کاری خود عنوان و تصریح کرد: تلاش می کنیم با کمک و تعامل همه اقوام خصوصا سیستانی ها ، ترکمن ها ، شیعه ها و سنی ها زیر چتر رهبری و دولت خدمتگذار و حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان، کارنامه درخشانی که خشنودی رهبرمعظم انقلاب ، مردم و دولت را به دنبال داشته باشد در پایان دوران مسئولیتم بجا بگذاریم.

معاون سابق توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از همکاران خود در مسئولیت گذشته هدف مهم و عمده خود در استان گلستان را حرکت به سمت توسعه استان گلستان دانست و تاکید کرد: هیچ چیز به جز توسعه در نگاه من نیست چرا که توسعه می تواند زمینه تعامل را بوجود آورد و موجب ورود سرمایه گذاری داخلی و خارجی شود و به اقتصاد کمک کرده و تورم را نیز کاهش دهد.

سید مناف هاشمی موضوع ورزش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ورزش استان گلستان باید از این حالت خارج شود و امیدواریم در اولین اقدام کمپ های ورزشی به عنوان پایگاه در کشور داشته باشیم .

وی استان گلستان را از لحاظ اقوام و اقلیم ها، بکر خواند و تاکید کرد: در زمینه گردشگری و محیط زیست هم برنامه های ویژه ای برای این استان دارد.

سید مناف هاشمی بار دیگر به تلاش برای توسعه استان گلستان با محوریت اعتدال و وحدت تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.