1396-07-22 11:59
856
0
45257
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

نقش سپاه در مقابله با تروریسم غیرقابل انکار است / ناکام ماندن دسیسه های آمریکا در منطقه باعث هزیان گویی ترامپ شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در واکنش به سخنان جاهلانه دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و در پیامی این اظهارات ضد ایرانی را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ در متن این پیام آمده است:

مواضع خصمانه و اظهارات سراسر غیر واقعی و دروغ پردازی های رئیس جمهور آمریکا بر علیه کشور ایران نمایانگر مواضع خصمانه کشور آمریکا علیه ملت شهید پرور ایران اسلامی بود و بار دیگر استیصال و واهمه آنها را در مقابل اراده مستحکم مردم ایران نمایان ساخت.

درماندگی و عصبانیت از روند رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و ناکام ماندن نقشه ها و دسیسه های آمریکا در منطقه خاورمیانه باعث استیصال شدید مقامات بلند پایه ایالات متحده آمریکا شده و رئیس جمهور این کشور را به هزیان گویی و بیان و خزعبلات علیه جمهوری اسلامی ایران وادار کرده است.

برجام یک سند معتبر بین المللی بوده و عدم تائید آن از سوی دونالد ترامپ فاقد هرگونه ارزشی است و عملاً رئیس جمهور آمریکا با چنین اظهاراتی نشان داد که از حداقل دانش سیاسی نیز برخوردار نیست.

امروز نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم در منطقه غیر قابل انکار است و اگر اقدامات به موقع سپاه نبود دامنه تروریسم مرزهای کشور را در بر می گرفت . سپاه پاسداران با رشادت های تاریخی 8 سال دفاع مقدس در کنار سایر قوای مسلح و مردمی و پس از آن به عنوان مانع محکمی در برابر گروههای تروریستی تکفیری و اقدامات آنها و عامل اصلی بازگشت تدریجی آرامش و ثبات در منطقه بوده است.

بی شک تکرار این چنین اظهارات خصمانه و سفیهانه از سوی سردمداران جبهه استکبار جهانی باعث انزجار و نفرت هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران و تمام آزاده خواهان جهان از آنها خواهد شد.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.