1396-08-25 13:10
1217
0
46599
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

برگزاری یادواره شهید اقدامی کوچک برای ارج نهادن به مقام شامخ شهداء است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان برگزاری یادواره های شهدا را اقدامی کوچک برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا دانست و گفت: امنیت و آزادی امروز کشور مرهون خون شهداست.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه گذشته در مراسم یادواره شهدای روستای وامنان از توابع آزادشهر اظهار کرد: زمانی که در مجلس شهید و شهادت هستیم و آیات قرآن برای شهدا تلاوت می شود نشان از مقام والای شهداست لذا مقام اخروی شهدا بسیار بالاست و هیچ چیز با ارزش تر از کرامت شهادت نیست.

وی برگزاری یادواره های شهدا را اقدامی کوچک برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا دانست و ادامه داد: امنیت و آزادی امروز کشور مرهون خون شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان از شهدا و جامعه ایثارگران به عنوان افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی یادکرد و یادآور شد: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه جامعه ای که اهل جهاد در راه خدا باشند همواره سرافراز بوده و جامعه ای که از این راه خارج هستند محکوم به ذلت هستند، اضافه کرد: عزتی که اکنون در دنیا داریم محصول مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

به گفته وی؛ مقام شهدا چنان بلند و عالی است که خداوند با شهدا سخن می گوید؛ وقتی از بهشتیان برای بازگشت به دنیا سوال می شود، تنها شهدا هستند که می خواهند به دنیا بازگردند تا دوباره طعم شیرین شهادت در راه خدا را بچشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خون پاک شهدا را عامل ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این نظام با خون شهدا پا گرفته و دشمن نمی تواند با حمله نظامی بر ما غلبه کند.

* امام خمینی(ره) بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب معاصر را به پیروزی رساند

حجت الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: با شروع حمله عراق به ایران، در حالی که بیش از 80  کشور به صورت رسمی و غیر رسمی عراق را یاری می‌دادند جمهوری اسلامی ایران حتی از داشتن حق خرید سیم خاردار که یک وسیله غیرنظامی محسوب می‌شد، محروم بود و تنها از حمایت چند کشور محدود چون سوریه و  هند برخوردار بود.

وی محبوبیت خدشه‌ناپذیر بنیانگذار جمهوری اسلامی،رهبری مدبرانه و داهیانه مقام عظمی ولایت و اقتدار و انسجام مثال‌زدنی انقلاب اسلامی را عامل شکست تلاش‌های مذموم مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای عداوت و کینه‌توزی علیه اسلام و مردم مسلمان ایران دانست و عنوان کرد: استکبار جهانی بیش از گذشته در افکار عمومی جهانیان منفور و منزوی شده است لذا نقشه شوم آنها در دوران جنگ نتوانست مانع از صدور انقلاب اسلامی ایران شود به طوری که اکنون شاهد بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در منطقه هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: اکنون پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به ‌وضوح آثار و برکات این انقلاب در سطوح داخلی، منطقه‌ای و حتی جهانی قابل مشاهده است و حتی دشمنان نظام نیز به الگوبرداری آزادی‌خواهان جهان از انقلاب اسلامی ایران و نقش آن در بیداری اسلامی و احیا و تقویت جنبش‌های اسلامی و رهایی‌بخش جهان اذعان دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.