1396-11-27 15:12
2894
0
50559
میراث اعتدال صادقلو بر باد می رود ؛

بقایای مشارکت و مجاهدین در راه فرمانداری /نزدیک شدن مناف به خط قرمز / استاندار هاشمی این تذهبون!! / نفوذ تیم کروبی در گرگان/ آزمون اعتدال استاندار!

آیا سید مناف هاشمی به تبعات کار خود در سیاسی ترین شهر کشور فکر کرده که ممکن است تبعات سیاسی و اجتماعی داشته باشد ، با توجه به اینکه دو سال بعد انتخابات حساس مجلس را در پیش داریم ؟

به گزارش گلستان ما ؛ گمانه زنی های یک هفته گذشته در خصوص تغییر فرماندار گرگان به واقعیت نزدیک شده و قرار است طی چند روز آینده ابوالقاسم صفوی به عنوان فرماندار گرگان معرفی شده و جای سید عباس حسینی را بگیرد .

از منظر کارشناسان سیاسی و رسانه ها و عامه مردمی که فضای سیاست را دنبال می کنند ،  این تغییر از اعتدال به سمت اصلاح طلب تندرو تفسیر می شود و این سوال پیش می آید که آیا تغییر سید عباس حسینی فرماندار مرکز استان و انتخاب فرمانداری از جنس تندرو اصلاحات که جزو بقایای مشارکت و مجاهدین است ، آزمون اعتدال استاندار گلستان می باشد ؟

آیا سید مناف هاشمی به تبعات کار خود در سیاسی ترین شهر کشور فکر کرده که ممکن است تبعات سیاسی و اجتماعی داشته باشد ، با توجه به اینکه دو سال بعد انتخابات حساس مجلس را در پیش داریم ؟

آیا ابوالقاسم صفوی مامور است که انتخابات آتی مجلس را به سمت انتخاب کاندیداهای مشارکت و مجاهدین و یا اصلاح طلبان تندرو هدایت کند ؟

اساسا چرا ابوالقاسم صفوی از جلسه دو نماینده گرگان و منتجب نیا قائم مقام کروبی یکی از سران فتنه بیرون آمده است و آیا قرار است کاری برای این دو نفر انجام دهد ؟

شواهد و مدارک نشان می دهد که سید مناف هاشمی در انتخاب فرمانداران کم کم دارد به خط قرمز نزدیک می شود و بدین ترتیب میراث اعتدال دکتر حسن صادقلو را بر باد خواهد داد چون صادقلو در دوران چهار ساله استانداری خود به حلقه گرگان که وابستگی تام به اصلاح طلبان تندرو داشتند و از محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی رهنمود می گرفتند ، باج نداد .

انتصاب فرماندارانی از تیم هاشم مهیمنی همچون سالاری در رامیان و حالا هم صفوی برای شهر مهمی چون گرگان نشان می دهد که هاشم مهمیمنی و تیمش بر روی استاندار فعلی نفوذ زیادی دارند و این را می توان از همان نشست محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی و تیم منصوبش در استان بعد از انتصاب دکتر هاشمی حدس زد .

قرار است سه معاونت فرمانداری گرگان به بچه های اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان که همان تیم اعتماد ملی و کروبی هستند برسد و این یعنی غلتیدن در دامنه فتنه و اینجاست که باید گفت : استاندار هاشمی این تذهبون !!

آقای هاشمی بداند گرگان شهر حساسی است که در سالهای گذشته با ظرافت خاصی مدیریت شده و هر گونه تزریق فرماندار تندرو می تواند ساختار آرام فعلی را بهم بزند .

ضمن اینکه تندروها بعد از اینکه نتوانستند رفعتی را فرماندار بکنند تصمیم گرفتند فردی از خودشان باشد اما مدیریت اصلی در اختیار این جریان خواهد بود و این موضوع لطمه شدیدی به مقوله اعتدال خواهد زد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.