1396-12-05 19:39
3606
1
50850
معمای پیچیده انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش ؛

آیا یک زن مدیر کل آموزش و پرورش گلستان می شود ؟ / خیانت اصلاح طلبان به حاج تقی ایزد / شیب انتخاب به سمت گوهری راد

علیرغم بحث هایی بر سر انتخاب عادله کشمیری و حاج تقی ایزد برای انتصاب مدیر کلی آموزش و پرورش گلستان ، گویا شیب انتخاب بیشتر به سمت گوهری راد تمایل دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ معمای انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هر روز پیچیده تر می شود و گویا وطنی قصد دارد تا خرداد ماه که بازنشستگی اش فرا می رسد با همین وضعیت به مدیریت خود ادامه دهد ، مدیریتی که هر لحظه اش برای فردای این مملکت ارزشمند است و معلوم نیست چرا استاندار گلستان در این خصوص مماشات می کند .

آموزش و پرورش یکی از ادارات فوق العاده حساسی است که همیشه انتخاب مدیر آن سر و صدا و حاشیه داشته است ، هنوز فراموش نکرده ایم که چطور محمدرضا وطنی در 24 آذرماه 92 در حالیکه 5 نماینده ( طاهری – امامی – نظری مهر – عباسی و صابری) مخالف انتصابش بودند مدیر کل شد و عجیب تر اینکه پیامک مراسم معارفه وطنی  بعد از مراسم به نمایندگان استان رسد .

در حرکتی کینه توزانه هنوز پای مدیر کل به صندلی اش نرسیده بود و دقایقی بعد از مراسم تودیع معارفه وقتی ایزد مسئول دفتر پایین محلی مدیر کل سابق به محل کار خود بازگشت متوجه شد دو نفر روی صندلی وی نشسته و مدام چرخ می زنند و با‌ آمدن وی نیز از جایش بلند نشدند لذا ظرف دو ساعت نامه تسویه خود را گرفت و به یکی از مدارس گرگان بازگشت .

حال بعد از چهار سال قطار خداحافظی به درب منزل محمدرضا وطنی رسیده و او باید با این سمت وداع کند ، اما چه کسی این بار گران و این امانت حساس را به دوش خواهد کشید ؟ چه کسی توان این را دارد که آینده جوانان و دانش آموزان این مرز و بوم را تضمین کند ؟

با توجه به شعارهای دولت در یک سال گذشته مبنی بر بکارگیری زنان در مدیریت ها ، برخی زمزمه ها از انتصاب عادله کشمیری عضوهیئت علمی دانشکده فنی وحرفه ای مائده گرگان .استاد حوزه علمیه الزهراء و سمئول زنان ستاد روحاین در استان گلستان به سمت مدیر کلی آمزوش و پرورش گلستان خبر می دهند .

همچنین گروهی از اصلاح طلبان قدیمی نزدیک به آیت الله نورمفیدی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی حاج تقی ایزد را برای این سمت برگزیده اند ، آنها اعتقاد دارند حاج تقی ایزد با 70 درصد جانبازی و سالها ایستادگی و مقاومت در راه وطن و اعتلای کشور شایسته ترین فرد برای این سمت است اما نمایندگان لیست امید به او پشت کرده اند و تمایلی برای انتخابش ندارند تا جایی که خود ایزد نیز از رفتار متناقض آنها گلایه کرده است .

ابراهیم قدمنان مدیر کل پژوهش استانداری و بخشدار سابق گرگان در زمان اصلاحات نیز گزینه دیگری است که بعضا نام آنها بره می شود .

حاج تقی ایزد ، عادله کشمیری و ابراهیم قدمنان اخیرا برای تصدی این سمت برای مصاحبه رفته اند اما گویا شیب انتصاب به سمت یک مدیر از شرق گلستان است ؛ گوهری راد .

گفته می شود مجمع نمایندگان استان و مجمع فرهنگیان استان از احزاب سیاسی نزدیک به روحانی از او حمایت می کنند و احتمالا هفته آینده مراسم تودیع و معارفه اش برگزار می شود هر چند وطنی سعی می کند تا خرداد ماه زمان بازنشستگی بکارش ادامه دهد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معراج

سلام با سلام و عرض ادب به مدیران سایت وزین گلستان ما، درست است وظیفه یک رسانه اطلاع رسانی دقیق و به موقع می باشد لطفا ایرادات تایپی زیاد در متن وجود دارد لطفا دقت شود

0
0
پاسخ
1396-12-07 06:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.