1396-12-25 06:35
1203
0
51668
وزیرش ورزش و جوانان:

با توجه به سابقه سوارکاری،در بعد قهرمانی نیاز به ارتقاء دارد

وزیر ورزش و جوانان در گنبد گفت: در ورزش سوارکاری با توجه به سابقه و پیشینیه تاریجی که دارد د باید وضعمان در مسابقات مختلف قهرمانی بهتر از آنچیزی باشد که در حال حاضر می بینیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مسعود سلطانی فر در سفر خود به گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان با عنوان این مطلب به خبرنگاران، افزود: اینکه یک امکانی با ابزار سالم برای پر کردن اوقات فراغت مردم وجود دارد ،جای شکر دارد و طبیعتا باید اینگونه امکانات را در تمام نقاط کشور متناسب با شرایط آنجا و زمینه هایی که وجود دارد ایجاد شود.

وی تصریح کرد: گنبدکاووسبه عنوان  یکی از کانون های مهم سوارکاری و نگهداری اسب است و ریشه تاریخی و فرهنگی دارد، لذا باید در این رابطه قدم های بیشتری برداشته شود و امکانات توسعه یابد و با کمک بخش خصوصی ، شرایطی برای حضور سوارکاران و پرورش اسب های بیشتر و با استقبال پرشورتر مردم ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: با کمک فدراسیون سوارکاری و مسئولین برنامه هایی داریم که به مرور اجرا می کنیم و مجموعه سوارکاری در چارچوب واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد ، اول باید در این بخش تعیین تکلیف شود و اگر نشد بعد اقدامات دیگر انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.