1396-12-26 06:35
1762
0
51704
ترفندی که سال 94 هم تکرار شد ؛

احتمال تودیع و معارفه مخفیانه فرماندار گرگان در ایام عید نوروز

بنظر می رسد افراطیون با همان روشی که در نوروز سال 94 یحیی خاکی را برکنار کردند ، دنبال عزل سید عباس حسینی و انتصاب صفوی در تعطیلات نوروز هستند .

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از چالش های بوجود آمده در خصوص انتصاب فرمانداری گرگان بنظر می رسد ، عاملین پشت صحنه به دنبال ترفند دیگری برای انتصاب ابوالقاسم صفوی به عنوان فرماندار گرگان هستند .

ترفندی که دو سال پیش هم در ایام عید نوروز 94 رخ داد و یحیی خاکی فرماندار گرگان در حالیکه دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پاکستان حضور داشت با تلاش افراطیون مرکز استان و حامیان امروز صفوی ، امضای معاون وزیر را جهت جابجایی فرماندار گرفتند.

چون آن موقع هم اکثرا با تغییر خاکی مخالف بودند و برکناری فرمانداری با 80 ماه جبهه که خود از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود و در بدنه رزمندگان استانی و کشوری نفوذ زیادی داشت کار بسیار سخت و غیر ممکن بود لذا ایام تعطیلات عید نوروز و عدم حضور بسیاری از مقامات اصلی و حامی خاکی باعث شده تا افراطیون به خواسته خود برسند .

در حال حاضر نیز با توجه به مخالفت مردم گرگان و گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی با انتصاب ابوالقاسم صفوی به عنوان فرماندار گرگان که تحت الحمایه تندرو ها قرار دارد ، جلساتی در روزهای اخیر در منزل افراطیون چپ برگزار شده و همان ترفند سابق به عنوان راهکار پیشنهاد شده است .

بهتر است همه مسئولان استانی هوشیار باشند و نگذارند طمع پست و مقام باعث شود تا شایستگان از خدمت دور شوند و نوکیسگان به نان و نوایی برسند و انقلاب دست نااهلان و نامحرمان بیفتد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.