1397-01-29 03:50
1281
0
52673
حجت الاسلام پناهیان در تجمع اصحاب حق گرگان :

اگر حواسمان نباشد انقلاب را با دروغ و شایعه دفن می کنند / برخی حاضرند ملت را بی حجاب کنند تا رای بیاورند/ اگر دشمن احمق نبود وضع بدی داشتیم

حجت الاسلام پناهیان در گرگان گفت: امروز زمان آن است که از جریان لیبرال و غرب گرا مطالبه داشته باشیم در غیر اینصورت انقلاب اسلامی را با دروغ و شایعه دفن خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، حجت الاسلام علیرضا پناهیان مدرس حوزه و دانشگاه، امشب در مراسم سیزدهمین تجمع استانی اصحاب حق در گرگان گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، در شرایط خاصی بسر می بریم که تکالیف خاصی نیز بر عهده ما مترتب خواهد شد.

وی افزود: یکی از ویژگی های زمان ما سرعت تحولات و تغییرات است، در اوایل انقلاب، گاهی دو دهه طول می کشید تا حقانیت یکی از ادعاهای ما ثابت شود اما امروز اثبات حقانیت دعاوی ما بیش از دو سال طول نمی کشد، برای مثال امروز وقتی رهبر انقلاب می فرمایند مذاکره با آمریکا فایده ندارد بیش از دو سال طول نمی کشد که این سخن اثبات می شود.

سرعت تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیشتر شده است

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه ما تاریخ پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم، تأکید کرد: ما اگر 20 سال پیش از افول تمدن غرب صحبت می کردیم کسی باور نمی کرد اما امروز این مسئله یک باور انقلابی نیست بلکه یک دانش تجربی است و به صورت علمی و تحقیقاتی اثبات شده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: همانطور که سرعت تحقق اهداف انقلاب روز به روز افزایش یافته است، طبیعتا دشمن نیز می خواهد با سرعت به نتیجه برسد و همین باعث شده که دچار دستپاچگی و حماقت شود همانگونه که در جریان فتنه88 و به آتش کشیدن منطقه شتابزده عمل کرد.

مسخره است که هم حامی داعش باشی هم زنان!

وی ابراز کرد: ما باید از شتابزدگی و حماقت دشمن استفاده کنیم، ما باید چابک تر و خلاقانه تر و فعالانه تر عمل کنیم، باید ادعاهای دروغ فمنیستی دشمن را برملا کنیم، داعش اوج توحش نسبت به زنان را بکار برد اما همان حامیان داعش از فمنیست نیز حمایت می کنند این مسخره است این مسخره بودن را باید برای مردم تبیین کنیم.

حجت الاسلام پناهیان گفت: در همین زلزله کرمانشاه خیلی ها منتظر بودند تا از این زلزله آواری علیه انقلاب درست کنند اما با درست عمل کردن نیروهای انقلابی بسیاری از آن ها لال شدند، حال زمان آن است برای زلزله بیکاری و بی بند و باری وارد میدان شویم.

شعار سال بدون استفاده از اینترنت محقق نمی شود

وی تصریح کرد: امروز نباید از سرعت تحولات روز عقب بمانیم، نیروهای مسجدی و انقلابی ما وظیفه دارند از شبکه های اجتماعی همسو استفاده کنند و عالمان دینی ما نیز عضویت در این شبکه ها را ترویج کنند، ما نمی توانیم شعار سال را بدون استفاده از اینترنت محقق کنیم.

مساجد و هیئات را تبدیل به محل کارآفرینی کنید/ از غیرمذهبی ها نیز حمایت کنید

این مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر تقویت کارآفرینی و تحقق خلاقانه ی شعار سال، متذکر شد: مساجد و هیئات را به محل کارآفرینی تبدیل کنید و نگذارید هیچ نیروی کارآفرینی تنها بماند ولو اینکه مذهبی نیز نباشد همانگونه که رزمندگان دفاع مقدس نیز به مذهبی بودن مردم کاری نداشتند.

وی بیان کرد: امروز بجای احداث هیات جدید بدنبال کار اقتصادی بروید و با کارهای خلاقانه از قِبَل این کارهای اقتصادی، نیروهای ولایی تربیت کنید.
«کار» باید تبدیل به ارزش شود

حجت الاسلام پناهیان ابراز کرد: کار باید تبدیل به ارزش شود، باید وارد بخش های جدی و معیشتی مردم شوید، کارهای قدیمی کافی نیست و باید با سرعت تحولات هماهنگ شد.

دولت اگر بزرگ باشد فساد می آورد

وی با اشاره به فسادهایی که در کشور برملا شد، خاطرنشان کرد: دولت باید کوچک شود، این یک آرزوی جناحی نیست این یک ایده کاملا علمی است، دولت اگر بزرگ باشد فساد می آورد، قوه قضائیه هر قدر نیز قوی باشد از پس فسادهای محتمل در دولت بزرگ بر نمی آید یعنی کار مردم به دست خود مردم سپرده شود و برای این امر نیز مردم باید هماهنگ شوند.

برخی حاضر هستند ملت را بی حجاب کنند تا رای بیاورند

حجت الاسلام پناهیان افزود: اگر دولت کوچک شود بسیاری از منازعات سیاسی کاهش پیدا می کند در این صورت فرهنگ نیز ارتقا می یابد چرا که اگر منازعات سیاسی شدید شود برخی حاضر هستند ملت را بی حجاب کنند تا رای بیاورند.

برخی می خواهند انقلاب را در 40 سالگی محاکمه کنند

این مدرس حوزه و دانشگاه همچنین ابراز کرد: یکی از اقتضائات این زمان «مطالبه گری انقلابی» است، برخی می خواهند انقلاب را در 40 سالگی محاکمه کنند این درحالیست که ما 40 سال است داریم در برابر موانع سر راه انقلاب اسلامی ایستادگی می کنیم و امروز این ما انقلابی ها هستیم که باید محاکمه کنیم.

کسانیکه فکر می کردند از غرب آبی برای ما گرم می شود باید پاسخگو باشند

وی تأکید کرد: کسانیکه در هر عرصه ای سعی کردند مملکت را به شیوه غربی اداره کنند و ما را عقب انداختند و کسانیکه فکر می کردند از غرب برای ما آبی گرم می شود و بر سر راه انقلاب مانع ایجاد کردند، این ها باید پاسخگو باشند.

اگر حواسمان نباشد انقلاب را با دروغ و شایعه دفن می کنند

حجت الاسلام پناهیان متذکر شد: امروز زمان آن است که از جریان لیبرال و غرب گرا مطالبه داشته باشیم در غیر اینصورت انقلاب اسلامی را با دروغ و شایعه دفن خواهند کرد.
وی ادامه داد: کسانیکه زمانی می گفتند باید به صدام کمک کنیم و مقام معظم رهبری جلوی آنها را گرفتن در حال حاضر پست سیاسی دارند، کسانیکه می گفتند باید با طالبان ارتباط برقرار کنیم امروز پست دارند، آن روزنامه هایی که در گذشته مقام معظم رهبری را به کوتاه آمدن در مقابل آمریکا متهم می کردند امروز از برجام دفاع می کنند.

جریان مهار انقلاب اسلامی باید افشا شود

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: انقلابیون را به محافظه کاری متهم می کنند باید مطالبه گری کنیم زیر سوال ببریم مانع تراشی بر سر راه انقلاب بس است، جریان مهار انقلاب برای همیشه باید افشا شود.

وی بیان کرد: امروز رسالت های منطقه ای و جهانی بر دوش ماست، در چهلمین سال انقلاب کمی به فکر جهان باشید.

دشمن احمق ما در منطقه خراب کرد/ اگر دشمن احمق نبود وضع بدی داشتیم

حجت الاسلام پناهیان متذکر شد: اگر دشمن ما احمق نبود امروز وضع بسیاری بدی داشتیم این دشمن احمق در عراق و افغانستان و سوریه و یمن و لبنان خراب کرد که ما جلو رفتیم، امروز باید این فرصت ها را بشناسیم و بر اساس اقتضائات زمان حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.