1397-04-28 12:34
1318
0
55365
مدیرخانه مطبوعات گلستان خبرداد؛

نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان برگزار می‌شود

مدیرخانه مطبوعات و رسانه استان گلستان گفت: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان همزمان با هفته خبرنگار از ۱۳ تا ۱۷ مرداد ماه در گرگان برپا می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ هادی علمدار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان اظهارداشت: بسیاری از ظرفیت‌های رسانه استان در قالب نمایشگاه مطبوعات برای مردم و مسئولان قابل شناسایی است و از این ظرفیت‌ها در جهت بهبود کیفی رسانه‌ها می‌توان استفاده کرد.

وی نمایشگاه مطبوعات را فرصتی برای تعامل میان اصحاب رسانه دانست و گفت: این تعامل در نهایت به سود فضای رسانه‌ای استان است و می‌تواند محل مناسبی برای معرفی رسانه‌ها به مخاطبان باشد.

علمدار با بیان اینکه این مهم باید جدی‌تر از دوره‌های گذشته پیگیری شود، تصریح کرد: امسال خانه مطبوعات با همکاری اداره کل ارشاد استان این نمایشگاه را از 13 تا 17 مردادماه 1397 در گرگان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: نباید به نمایشگاه مطبوعات تنها به عنوان ویترینی برای رسانه‌ها نگاه کرد بلکه این رویداد به عنوان مهم‌ترین اتفاق برای رسانه‌های گروهی باید به محملی تخصصی برای رسانه‌ها تبدیل شود.

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان گفت: همه صاحبان امتیاز و مدیران مسئول هفته‌نامه‌ها، مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان می‎توانند تا تاریخ 31 تیرماه 97 برای پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

علمدار اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های فضای نمایشگاه اولویت با همکارانی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کرده و همچنین نظم در انتشار داشته باشند.

برپایی نمایشگاه مطبوعات نقش مهم و تاثیرگذاری در آشنایی مردم با رسانه‌ها و ارتقای سواد رسانه‌ای آنها دارد و تعامل، تبادل و به روزرسانی اطلاعات از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه مطبوعات است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.