1397-06-25 04:31
1090
0
56988
آیت الله اراکی در گرگان : "ملت" آمریکا ملت بدی است

تا ملتی شایسته فرمانروایی چون ترامپ نباشد خداوند او را مسلط نمی کند / اجازه ندهید یک فاسد هم وارد مدیریت کشور شود

دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي با بیان اینکه ملت آمریکا ملت بدی است ، افزود : تا ملتی شایسته فرمانروایی چون ترامپ نباشد خداوند ترامپ را بر آنها مسلط نمی کند ، ملت آمریکا ملت منحط و مرده ایست .

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله محسن اراکی دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي شامگاه گذشته ششمین شب از محرم در سوگواره 40سال بصیرت عاشورایی در امامزاده عبدالله گرگان اظهارکرد: شهید همیشه در حال رشد ، ترقی و پرواز کردن است و این ما هستیم که باید به آنها تاسی کرده و درس بگیریم.

آیت الله اراکی افزود: هر شهیدی پیامی برای بازماندگان ، اقوام و بستگانش دارد و پیام قیام سید الشهدا نیز اینست که خود فرد باید متحول شود وگرنه عمر سعد هم صدای سید الشهدا را شنیده ولی متحول نشد مثل هزاران نفری که در صحرای کربلا بودند.

وی تصریح کرد: برخی ها دل دارند اما احساس ندارند ، دلشان مرده است مثل مردم آمریکا ، من اتفاقا با آن دسته از آدم هایی که می گویند ما با ملت آمریکا کاری نداریم مخالفم ، اتفاقا ما با مردم آمریکا کار داریم که شما بشر نیستید ، آیا جنایت اسراییلی ها و کودک کشی و بی گناه کشی را نمی بینید ؟

دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي خاطرنشان کرد: مگر شما ادعای پادشاهی رسانه و آزادی بیان و رسانه ها را ندارید ، اگر این تصاویر را به شما می رسانند و می بینید و حرف نمی زنید ، پس بشر نیستید .

آیت الله اراکی ادامه داد: روزی 30 طفل در یمن بر اثر گرسنگی و عدم وجود دارو تلف می شوند در حالیکه اجازه معالجه آنها داده نمی شود و انبارهای آرد و نان را بمباران می کنند .

وی با بیان اینکه ملت آمریکا ملت بدی است ، افزود: تا ملتی شایسته فرمانروایی چون ترامپ نباشد خداوند ترامپ را بر آنها مسلط نمی کند ، ملت آمریکا ملت منحط و مرده ایست .

این سخنران مطرح کشوری در ادامه اضافه کرد: متفکرین اروپایی ، صاحبان قلم و اندیشه و آزادی بیان کجایند که دم از روشنفکری و آزادیخواهی می زنند ، آیا شما در رسانه هایتان صحنه های دلخراش یمن ، فلسطین و جنایت های تروریستها در سوریه و عراق را نمی بینید ؟

آیت الله اراکی یادآورشد: حالا این کشورها می خواهند ایران زنده و پویا را تحت فشار بگذارند اما این ملت حیات دارد و زنده است چون حسینی است ، این پیراهن های مشکی که همه در محرم می پوشند ، قدر بدانید .

وی گریزی هم به مسئولان کشوری زد و گفت: مسئولان جامعه و مدیران مراقب باشند جامعه زنده مرده نشود ، نگذارید نفوذ کنند و جامعه را به انحطاط بکشانند ، در مجموعه مدیریتی اجازه ندهید یک فاسد هم وارد بشود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.