1397-08-17 17:26
1584
0
58564
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اتحاد و انسجام ملت و مسئولان موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: هرجا همه ملت و مسئولان با هم اتحاد و انسجام داشتند، دشمن عقب‌نشینی کرد و هرجا همدلی و وحدت نداشته باشیم، دشمن گام به گام جلوتر خواهد آمد.

 به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی امشب در یادواره شهدای روستاهای قرن‌آباد و شاهکوی علیا با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال انشقاق و فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت است، اظهارداشت: دشمن قدار با تمام توان خود مقابل ملت ایران ایستاده است و تلاش می‌کند تا وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز دارد، افزود: هدف دشمن جریان اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست بلکه آنها با ملت ایران، عزت و آبروی مردم ما مشکل دارند. آنها نمی‌خواهند ملت ایران سرفراز باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان با تأکید براینکه ملت ایران باید مانند 40 سال گذشته همواره برای دفاع از نظام در صحنه حضور داشته باشد، گفت: امروز باید برای انقلاب و نظام اسلامی آبرو بگذاریم. دشمن‌ می‌داند مادامی که مردم در صحنه و پشتیبان نظام باشند، هیچ کدام از نقشه‌ها و توطئه‌هایش عملی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه نقش مقام معظم رهبری در هدایت جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اظهارداشت: دشمنان ما اعتراف می‌کنند که در خاورمیانه با یک ابرحریف طرف هستند که تنها با یک سخنرانی چند دقیقه‌ای تمام نقشه‌هایی که سال‌ها برای آن تلاش کرده بودند را نقش برآب می‌کند.

سردار معروفی با تأکید بر دشمن‌شناسی و امام‌شناسی به عنوان یکی از نیازهای مهم جامعه گفت: هرجا همه ملت و مسئولان با هم اتحاد و انسجام داشتند، دشمن عقب‌نشینی کرد و هرجا همدلی و وحدت نداشته باشیم، دشمن گام به گام جلوتر خواهد آمد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد صراط مستقیم امیرالمومنین (ع) است، افزود: خداوند به ملت ایران به دلیل دفاع از دین خدا، آبرو و عزت داده است. دشمن نمی‌تواند این بزرگی را تحمل کند و برای همین مدام توطئه می‌کند./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.