1397-08-18 17:18
1776
0
58594
یادداشت سردبیر :

راز موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل جاری

دو برد متوالی تیم شهرداری گرگان در مشهد و گرگان ، نشان می دهد این تیم آینده ای درخشان دارد ، اگر بپذیریم اول فصل است و سایر تیم ها هنوز آماده نیستند ، همین مدعا می تواند در مورد شهرداری گرگان نیز صدق کند .

به گزارش گلستان ما ؛ سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در یادداشت جمعه شب خود نوشت :

سالها بود که تب و تاب بسکتبال تمام لایه های شهروندی و مدیریتی شهر گرگان را در برگرفته بود و هر بار که گرگان میزبان مسابقات بسکتبال  بود موجی از تماشاگران برای تماشای این مسابقه به سالن امام خمینی (ره) گرگان می رفتند و هر بار هم که وزن کشی سیاسی رخ می داد باز هم بسکتبال محل مناقشه بود .

متاسفانه در سالهای گذشته تیم بسکتبال گرگان خوب نتیجه نمی گرفت و علت آن هم دور شدن از فضای ورزشی و دخالت برخی مدیران شهرداری و شورایی در اداره تیم بسکتبال گرگان بود تا جایی که خود ابراهیم کریمی شهردار وقت گرگان رئیس هیات بسکتبال استان و عبدالرضا چراغعلی رئیس هیات بسکتبال گرگان بودند .

اما اتفاق مبارکی که امسال افتاد شهردار گرگان به هیچ وجه سمتی در تیم عهده دار نشد و آن را به یک هیات امنا کاملا ورزشی و با رزومه سپرد ، تیمی که سرمربی آن ملی پوش اسبق تیم بسکتبال ایران یعنی حمیدرضا کلاسنگیانی شد و خوشبختانه در ادامه گزینه شایسته ای چون اسدالله کبیر هم رئیس هیات بسکتبال استان گلستان شد .

این اتفاقات میمون و مبارک باعث شد تا بعد از سالها تیمی کاملا فنی و ورزشی پا به عرصه مسابقات بگذارد ، تیمی که در میان تیم های شرکت کننده با کمترین بودجه شرکت کرده و در گرفتن بازیکن بنا به دلایلی نتوانسته موفق عمل کند اما نتایج اخیر تیم و جوشش بازیکنان نشان می دهد که تحولی در عمق تیم در حال رخ دادن است .

دو برد متوالی از دو بازی ابتدایی تیم که یکی در مشهد و دیگری در گرگان بدست آمده ، نشان می دهد این تیم آینده ای درخشان دارد ، اگر بپذیریم اول فصل است و سایر تیم ها هنوز آماده نیستند ، همین مدعا می تواند در مورد تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز صدق کند ، پس بپذیریم که گرگان می تواند مثل فصل های گذشته دیگر تیم ته جدولی و دستگرمی نباشد .

به هر حال امیدواریم همه اهالی بسکتبال ، تماشاگران خونگرم و کادر فنی و ورزشی تیم بسکتبال به همراه رسانه ها همت کنند امسال تیم مقتدری از گرگان در کشور نمایش داده شود ، هر چند بعد از دو برد گذشته برخی کانال های تلگرامی منتقد شهرداری ابراز خوشحالی نکرده اند اما باید به این دوستان گفت که حساب بسکتبال را با حساب های دیگر جدا کنند و به صف حامیان بسگتبال شهرداری گرگان بپیوندند .

البته نباید غره شد و بازیهای سختی در راه است اما باید کمر همت بست و از برند پایتخت بسکتبال ایران تمام قد دفاع کرد . یا علی مدد

جواد عموزاد خلیلی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.