1397-09-13 05:38
1451
0
59244
استاندار گلستان :

ماهیانه یک میلیارد و 500 میلیون تومان یارانه مستمری به معلولین گلستانی داده می شود

استاندار گلستان گفت: 74 مرکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی در استان گلستان وجود دارد که به طور متوسط، ماهیانه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان یارانه به این مراکز پرداخت می شود.

به گزارش گلستان ما؛ سید مناف هاشمی در این بازدید با قدردانی از زحمات پرسنل مراکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی در گرگان گفت: این بازدیدها به منظور قدردانی و عرض خسته نباشید به پرسنل خدوم این مراکز انجام می­شود.

وی با اشاره به نگاه حمایتی دولت در حوزه معلولان و نیازمندان اظهارکرد: دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر حمایتهای خوبی در حوزه بهزسیتی و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام داده است.

هاشمی افزود: 74 مرکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی در استان گلستان وجود دارد که به طور متوسط، ماهیانه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان یارانه به این مراکز پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: 30 هزار نفر از 51 هزار معلول استان در این مراکز نگهداری می شوند که استان گلستان در این زمینه رتبه هفتم کشور را داراست و دولت ماهیانه چهار و نیم میلیارد تومان یارانه به عنوان مستمری به آنها می پردازد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته است.

استاندار گلستان گفت: در حوزه کمیته امداد نیز ماهیانه سه میلیارد و800 میلیون تومان یارانه به نیازمندان استان پرداخت می شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد یافته است.

وی افزود: این آمار و ارقام نشان می دهد که هم استان در حوزه کمک به نیازمندان همت بالایی داشته و هم دولت محترم نگاه و توجه ویژه ای به این حوزه دارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های آینده بتوانیم کمی از رنج و سختی معلولان و خانواده های آنها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.