1397-11-22 09:26
1391
0
61115
سردار نقدی در جمع راهپیمایان گرگانی :

نقدی : کوچکتر از آنید که بخواهید اراده ملت ایران را در هم بشکنید / خیلی از مردم مخالف مذاکره بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند / تفنگداران انگلیسی بعد از دستگیری مثل موش می لرزیدند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تجربه تلخ مذاکره گفت: انتظار داریم بعد از هشت سال که فهمیدیم آمریکا نامرد و عهد شکن است به راه اقتصادمقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی برگردیم .

به گزارش گلستان ما؛ سردارمحمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بی سابقه و پرشور راهپیمایان 22 بهمن گرگان اظهارکرد: انقلاب ما 40 ساله شد در حالیکه شما مردم عزیز پای آن ایستادید و مقاومت کردید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرشدت ترین تحریم ها را طی این چهل سال داشتیم ، افزود: آفرین بر شما ملت بزرگ که این انقلاب رابه چهل سالگی رساندید ، روزی بود ملت ایران حق رای نداشت و شاه کشور نیز اراده نداشت و بیگانان برای ما تصمیم می گرفتند و ملت ما حق هیچ اعتراضی نداشت و خداوند کمک کرد دست استعمارگران از کشور کوتاه شود و ملت ما به آزادی و استقلال برسد.

وی تصریح کرد: روزهای سرنوشت سازی در این چهل سال بوجود آمد ، شخصیتهای برجسته ای لغزیدند اما مردم نلغزیدند و چهل سال تحریم را مردانه تحمل کردید و هیچ نگفتید ، آمریکا و استکبار غرب بداند ، کوچکتر از آن هستند که بخواهند ملت ایران را در هم بشکنند .

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد : به گفته امام راحل (ره) مردم ایران امروز از عهد امیرالمومنین بالاترند و در عمل نیز این امر را ثابت کردند ، روزگاری کشور ما بیسوادترین کشور دنیا بود اما  امروز پیشرفته ترین علم ها را داریم که این از برکات انقلاب است ، هفتاد درصد ملت برق نداشتند ، ملتی بی بضاعت و فقیر اما امروز اکثر روستاها برق ، آب و برق و ... دارند .

نقدی اضافه کرد : دروغ است میگویند همه جای دنیا پیشرفت کرد اما ما نکردیم ، پیشرفتهای ما اتفاقا مهمتر بود چون علیرغم تحریم ها و دشمنی ها و با چه هزینه ای به این پیشرفت های خیره کننده رسیدیم ، کشوری که چند هزار سال زیر سلطه شاه ستمگر بود امروز یک رهبر عادل دارد ، رضاخانی که امضا بلد نبود اما امروز دانشمندترین فرد عالم است ، افتخار می کنیم .

وی بیان کرد : امروز دوست و دشمن از بزرگی انقلاب می گویند ، از سید حسن نصرالله که با یک سخنرانی اش میلیونها نفر را در دنیا با پیشرفتهای ایران آشنا می کند و آن از داماد شاه که از یک خانواده سلطنتی است امروز می گوید که افتخار می کنم یک ایرانی ام چون ایران طی سالهای گذشته پیشرفتهای زیادی کرده است .

سردار نقدی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب باید رمز آن را بلد باشیم ، تاکید کرد : خداباوری مردم و انگیزه الهی دو رکن پیروزی ما هستند  لذا باید تجربه های چهل ساله را مرور کنیم و بدانیم که این ملت با دست خالی انقلاب کرد و بر دشمنی با دستان پر پیروز شد ، ما با دست خالی به جنگ تمام سازمان های جاسوسی دنیا رفتیم و امروز مهمترین نهاد امنیتی را در منطقه شکل دادیم که جاسوسان را دستگیر می کنیم  ، نتیجه این ایستادگی تشکیل قوی ترین قدرت دفاعی منطقه و دنیا بود ، امروز آمریکا جرات حمله به ما را ندارد بر عکس وقتی ما تفنگداران آمریکایی و انگلیسی را دستگیر کردیم مثل موش می لرزیدند . 

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد : قبل از انقلاب نود درصد غذا را از خارج می آوردند اما امروز به سایر کشورها غذا صادر می کنیم  ، با وجود صد سال عقب ماندگی ، در این چهل سال خیلی پیشرفت کردیم و نتیجه اش بزرگترین قدرت پزشکی منطقه بود ، وقتی افغانستان و عراق را گرفتند یک عده گفتند برویم با آمریکا کنار بیاییم اما مردم و رهبری ایستادند و و پیروز شدند.

نقدی اظهارکرد: اما در این چهل سال یک تجربه تلخ هم داریم ، رفتیم گفتگو و مذاکره کردیم نتیجه اش مشکلات امروز شد ،  انتظار داریم بعد از هشت سال که فهمیدیم آمریکا نامرد و عهد شکن است به راه اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی برگردیم .

وی بیان داشت: خیلی از مردم مخالف مذاکره و امتیاز دادن به دشمن بودند ولی آرامش خود را حفظ کردند و  اوضاع را بهم نزدند اما امروز هم بعد از هشت سال همه با هم به مسیر اقتصاد مقاومتی بجای مذاکره برگردیم .

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز برای صدمین بار پوزه آمریکا را به خاک مالیدید ، تصریح کرد : روسای جمهور آمریکا یک زمانی با ماشین روباز در کشورها می فتند ، برایشان کف و هلهله می کردند اما امروز جرات ندارند با ماشین ضدگلوله به کشوری بروند و جالب اینکه شبانه و با چراغ خاموش به یک کشوری می روند ، آمریکایی که گندم مازاد خود را با کشتی به دریا می ریخت تا قیمت گندم را کنترل کند امروز 50 میلیون گرسنه دارد .

وی در پایان خاطرنشان کرد : رسیدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی  را مدیون شهدا ، ایثارگران و جانبازان و شما ملت بزرگ هستیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.