1397-12-15 05:12
1342
0
61689
نامه رئیس فدراسیون سوارکاری به استاندار :

فایل صوتی متعلق به سال 93 است / افرادی متخلف صدای دیگری را جای صدای من جایگزین کردند / چنین سخنان سخیفی از سوی اینجانب ایراد نگردیده است

رییس فدراسیون سوارکاری در واکنش به حواشی بوجود آمده در روزهای اخیر، از همه هموطنان قوم اصیل ترکمن بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ در پی حواشی بوجود آمده در خصوص انتشار فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری، روز گذشته استاندار گلستان در نامه ای خطاب به رئیس فدراسیون سوارکاری خواستار پوزش و دلجویی این مقام مسئول شد.

رییس فدراسیون سوارکاری امروز به نامه دکتر هاشمی، استاندار گلستان پاسخ داد.

در نامه مسعود خلیلی آمده است:

«از هموطنان عزیز قوم اصیل ترکمن که از وفادارترین مردمان کشور عزیزمان به نظام و مقام معظم رهبری هستند بابت این اتفاق ناشایست عذرخواهی می کنم.فایل صوتی منتشرشده مربوط به جلسات بهبود وضعیت اسبدوانی در سال های 93 و 94 بوده که با حضور تعدادی از مالکان در دفتر فدراسیون برگزار می شده است.

افرادی متخلف با قطع کردن صحبت های اینجانب و در مواردی حتی جایگزین کردن صدای دیگری به جای صدای این حقیر، متن موهن و بسیار وقیحی را در مورد مردمان غیور و اصیل ترکمن منتشر نموده اند.

اینجانب ضمن شرم آور خواندن مطالب ایرادشده، قویا این سخنان را تکذیب نموده از عزیزان هموطن خودم در ترکمن صحرا، زحمتکشان ترکمن ورزش ملی، مذهبی اسبدوانی که همواره خود را مدیون محبت های صادقانه آنها می دانم پوزش طلبیده و عذرخواهی می کنم.

به استحضار می رسانم هیچ سوء نیتی در سخنان اینجانب برای این عزیزان نبوده و حاضرین در جلسات موصوف اعلام نموده اند حاضر هستند در هر محکمه ای حاضر شده و شهادت دهند که چنین سخنان سخیفی از سوی اینجانب ایراد نگردیده است.

در خاتمه از هموطنان عزیز قوم اصیل ترکمن که از وفادارترین مردمان کشور عزیزمان به نظام و مقام معظم رهبری هستند مجددا بابت این اتفاق ناشایست عذرخواهی می کنم.»

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.