1397-12-18 10:49
1959
0
61763
با افتتاح 22 پروژه به صورت همرمان رخ داد :

سونامی خدمت در شهرداری گرگان / حضور شهردار سابق در مراسم افتتاح 22 پروژه شهرداری گرگان

مطلعین موثق اعلام کردند حسین صادقلو شهردار سابق گرگان شب گذشته هنگام افتتاح 22 پروژه شهرداری گرگان در ناهارخوران حضور داشته است .

به گزارش گلستان ما ؛ مطلعین موثق اعلام کردند حسین صادقلو شهردار سابق گرگان شب گذشته هنگام افتتاح 22 پروژه شهرداری گرگان در ناهارخوران حضور داشته است.

حسین صادقلو با پیراهن ورزشی در کسوت یک ورزشکار از دور شاهد ماجرا بود ولی احتمال زیاد با هدف تماشای سونامی خدمت و اقدامات موثر دکتر دادبود شهردار گرگان به ناهارخوران رفت و شاید هم آمد تا ببیند مردم همانطور که از پروژه های او استقبال کردند از پروژه های شهردار جدید هم چنین استقبالی خواهند کرد !

n83234329 72887398

حضور بیش از 4000 هزار گرگانی در شب چهارشنبه 15 اسفندماه نشان داد مردم تشنه خدمت اند ، فرقی ندارد حسین صادقلو شهردار باشد یا عبدالرضا دادبود.

سونامی خدمت در شهرداری گرگان

در حالیکه به دلایل مختلف همچون تحریم و ناکارآمدی برخی مدیران دولتی ، اجرای پروژه های بزرگ  کند شده اما شهرداری گرگان 22 پروژه را همزمان رونمایی و افتتاح کرد .

این آیین با شکوه شب گذشته در پارک جنگلی ناهارخوران با افتتاح آبشار زیبای صخره ای با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور و استاندار گلستان آغاز شد و در ادامه موسیقی زنده گروه رستاک نیز باعث شوق و شعف گرگانی هایی که تعدادشان به بیش از 4000 هزار نفر می رسید ، گشت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.