1398-01-04 08:47
1826
0
62086
سرپرست استانداری گلستان:

خطر رسوب گذاری گلستان را تهدید می کند/ مردم خودجوش وارد مناطق سیل زده نشوند

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه  مردم خودجوش وارد مناطق سیل زده نشوند، گفت: سیل در استان فروکش کرده اما خطر رسوب گذاری همچنان استان را تهدید می کند.

به گزارش گلستان ما؛ میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان شمال کشور در گرگان به ارائه گزارش خسارت ها و عملکرد امدادی دستگاه های استان پرداخت.

غراوی اظهار کرد: از شامگاه شنبه بخشی از دیواره گرگانرود شکافته شدو با تجمع آب شهر سیمین‌شهر دچار آبگرفتگی شده است.

وی افزود: چندین روستا در گمیشان در سیلاب قرار دارد و اکنون امکانات و تجهیزات به سمت گمیشان رفته و جاده گمیشان به بندرترکمن شکافته شده تا تردد و خروج آب تسهیل شود.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه گشت هوایی برای مسیریابی سیل در حال انجام است، تصریح کرد:  تمام بالگردها در راستای خدمت‌رسانی امدادی و رساندن غذا و پتو به مردم بسیج شده اما نیاز است که حداقل یک بالگرد در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد .

وی با اشاره به احتمال بارش باران از امروز،  بیان کرد:  کار برآوردها و تصمیم‌گیری‌های باید سریعتر انجام شود.

غراوی از حضور نهادها و گروه های خاص به صورت خودجوش در مناطق سیل زده خبرداد و اذعان کرد:  اگر این حضورها ها مدیریت و ساماندهی نشوند ممکن است سوء استفاده‌هایی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  نیروهای مسلح استان گلستان با تمام توان وارد عرصه شده و بیشترین کمک این نیروها انجام دادند، اگر ورود این دو نیرو نبود به طور قطع مشکل ما بیش از این بود.

سزپرست استانداری گلستان همچنین گفت: خوشبختانه در استان مشکلی در زمینه غذا و توزیع آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.