1398-01-04 19:23
2971
1
62097
دخالت در مدیریت بحران :

حضور نمایندگان گرگان در مناطق سیل زده انتخاباتی است / ضربه سنگین هزارجریبی و تربتی به زیرساختهای منطقه

تدابیر خودسرانه دو نماینده گرگان در مناطق سیلزده مثل شکافتن راه آهن و یا جاده اق قلا باعث شده تا آب به سمت سلیمان تپه ، هاشم آباد ، فرودگاه گرگان و یامپی رفته و خسارت بیشتری را به بار بیاورد .

به گزارش گلستان ما ؛ دو نماینده گرگان این روزها و شبها در مناطق سیل زده خیمه زده اند تا حداقل پیش وجدان خود آسوده خاطر باشند ، بخاطر عملکرد بد در سه سال گذشته و عدم رسیدگی به وضعیت حوزه انتخابیه چرا که اگر نمایندگان مجلس زودتر از اینها بودجه های لازم برای لایروبی گرگانرود و زهکشی اراضی شمالی استان را پیگیری می کردند امروز وضعیت استان این نبود .

ثانیا اگر مدیریت ارشد استان یعنی استاندار ایراد دارد دستپخت نمایندگان استان در هتل مجلل جردن است که آقایان شبانه نشستند و مناف هاشمی را استاندار کردند ، همین عذاب وجدان هاست که باعث شده نبی هزارجریبی و تربتی در منطقه باشند و سیل انتقادات را گوش کنند .

نکته دیگر دخالت نبی هزارجریبی و تربتی نژاد در مدیریت بحران شهرستان آق قلا بود به طوریکه هر یک از این دو خارج از دستورات مدیریت بحران دستوراتی خودسرانه می دادند که اگر چه در مقطع اولیه باعث تسکین خشم مردم می شد اما در ادامه بحران های جدیدتری پدید آورد .

فی المثل با شکافتن راه آهن و یا جاده آق قلا آب به سمت سلیمان تپه ، هاشم آباد و یامپی رفته و خسارت بیشتری را به بار آورده است .

اگر این دو نفر که به خاطر فعالیتهای انتخاباتی سال اینده یا عذاب وجدان بخاطر عملکرد ضعیف سه ساله به این منطقه رفته بودند در کار مدیریت بحران دخالت نمی کردند و کار را به کاردان می سپردند و زمان لازم نیز برای خروج سیلاب از شهر آق قلا صرف می شد امروز زیرساختهایی که میلیاردها تومان هزینه آن شد از بین نمی رفت و روستاهای دیگر تهدید نمی شدند .

این اقدامات خودسرانه باعث شد تا آب به سمت فرودگاه گرگان رفته و ما در این وضعیت حساس یک زیرساخت حساس یعنی فرودگاه را در اختیار نداریم لذا خواهش ما از دو نماینده اینست که احساساتی نشوند و آق قلا را رها کنند و به گرگان بیایند و بگذارند نیورهای امدادی کارشان را به درستی انجام دهند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یک شهروند سیل زده

سلام.شما این دو نماینده را مقصر سیل میدانید در صورتی که عاملان اصلی سیل در پشت میز نشسته و به تماشای سیل از رسانه ها اکتفا کردند.اگر دنبال خطاکار میکردی پس این خطاکاران در اولویت هستند:1-مدیر سد گلستان و سد چشمگیر که فقط برای فروش آب به چند روستا و پرورش ماهی از تخلیه آب سد قبل از بارشها امتناع کردند م میلیاردها میلیارد خسارت زدند2-بخشدار بخش چشمگیر که برای شکافتن مخازن سد به طرف بالادست تر که فقط دو روستا باید تخلیه میشد اکنون بالغ بر ۲۲روستا و شهر زیر آب رفت3-فرماندار آق لا که با بی داشتی تمام و نداشتن اختیار حتی نتوانست مسیر آسفالت یک روستا را بشکافد و سیل را با شدت بیشتر به سمت شهر هدایت کند4-پیمانکار خط آهن که مانند سد خاکی در قسمت غربی شهر بدون پل و لوله گذاری برای عبور آب احداث کرده بود به مقدس ۳متر سطح آب را بالا بردند که اگر تخریب اتفاق نمی افتاد که خیلی دیر با دستور نمایندگان مجلس اتفاق افتاد .یک وقت اگر از کار نمایندگان مجلس کسی ناراضی هست مسیر راه آهن را دوباره ببندید و سد آهنی را دوباره بسازید و آب های خروجی از آق لا را برگردانید داخل شهر.جنس فروخته شده پس گرفته میشود

0
0
پاسخ
1398-01-05 04:32

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.