1398-02-22 06:30
1842
0
63155
دادبود شهردار گرگان :

فرهنگسرا مشکل قضایی دارد / اسپیلت مسجد کوی محتشم از ماده 17 تامین می شود/ تلویزیون شهری متقاضی ندارد / اتمام اخذ مجوز های استانی زیپلاین ، سورتمه و تله کابین

شهردار گرگان گفت : مجوزهای استانی زیپ لاین ، سورتمه و تله کابین گرفته شده و در حال حاضر در حال اخذ مراجع کشوری این پروژه ها هستیم که الان در چالوس و تهران در شرف انجام است .

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در 147 امین جلسه شورای شهر گرگان در روز شنبه 21 اردیبهشت ماه اظهار کرد : با خانواده مرحوم صادقی که در جریان سیل آق قلا فوت کردند از ابتدا در ارتباط بودیم و با پسر و اخوی وی دیداری داشتیم و قرار شده کمکی به این خانواده از طرف شهرداری بشود ضمن اینکه پرونده ای برای اینکه ایشان نیز شهید خدمت اعلام بشوند در دستور کار داریم .

دادبود افزود: در خصوص قولی که به مسجد کوی محتشم داده شده جهت اهدا یک دستگاه اسپیلت ، این کار را از محل ماده 17 انجام خواهیم داد و آقای رضایانی و مهندس عارف پیگیری این موضوع خواهند شد .

وی تصریح کرد : معمولا جلسه مدیران شهرداری خارج از ساعات اداری است و ما تاکید کردیم که در ساعات اداری جلسه ای نداشته باشند و به ارباب رجوع برسند ،  احتمالا برخی مدیران شهرداری در ساعات روز در اداره یا دستگاه دیگری جلسه دارند که نیستند .

دادبود با اشاره به اینکه روگذر افسران بخش نقدی قرار داد انجام شده و مشکلی نداریم گفت : اما در بخش غیر نقدی و تهاتر ما بسته ای را خدمت سرمایه گذار ارائه خواهیم داد .

شهردار گرگان خاطرنشان کرد : در خصوص بیمه همیاریها باید بگویم که ما همه ساله فراخوان می دهیم و کارگزاران بیمه در فراخوان ما شرکت می کنند و هر کدام شرایط بهتری ارائه کردند قطعا انتخاب خواهد شد ، سازمان همیاریها هم به عنوان یک کارگزار در این فراخوان شرکت کرده است و به لحاظ قانونی می تواند این کار را انجام دهد .

دادبود با بیان اینکه در خصوص تلویزیون شهری ما تاکنون چهار مرحله مزایده گذاشتیم افزود : این مزایده ها با رقم هایی چون 80 میلیون ، 60 میلیون ، 50 میلیون و 40 میلیون اما کسی شرکت نکرده چون به نظر می رسد به دلیل مشکلات اقتصادی بحث تبلیغات رکود پیدا کرده است . در حال حاضر می خواهیم پنجمین مرحله مزایده را با 30 میلیون تومان بگذاریم .

این مقام مسئول اضافه کرد : در خصوص چهارشنبه بازار تهیه زیرساختها بر عهده ماست و این کار بتدریج در حال انجام شدن است .

شهرداری گرگان یادآور شد : در خصوص فرهنگسرا اگر مشکلات قضایی آن حل شود ظرف دو ماه آن را به بهره برداری خواهیم رساند .

دادبود متذکر شد : مجوزهای استانی زیپ لاین ، سورتمه و تله کابین گرفته شده و در حال حاضر در حال اخذ مراجع کشوری این پروژه ها هستیم که الان در چالوس و تهران در شرف انجام است .

 همچنین در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

** علی اصغر یوسفی رئیس شورا : در خصوص موضوع ارزش افزوده شهرداری ها ، نمایندگان مجلس پیگیری لازم را داشته باشند ، مدیران میانی شهرداری در ساعات اوج مراجعه ارباب رجوع جلسه نگذارند تا بتوانند پاسخگوی مراجعات مردمی باشند .

 ** ابراهیم جرجانی نایب رئیس شورا : مسیر جرجان به جلین ، ترمینال به محمد اباد و پل فتح آباد به دلیل حجم زیاد ماشین هایی که دستفروشی می کنند خطرساز و چهره شهر را زشت کرده و خوب است متولین یک ساماندهی با ایجاد بازارچه موقت داشته باشند .

 ** ناصر گرزین رئیس کمیته فرهنگی : با اقدامات خوب پیمانکار بومی روند ساخت پروژه روگذر افسران به سرعت انجام و عرشه نخست آن کاملا بتن ریزی شده ، منتهی باید در بحث مطالبات تهاتر اگر مشکل کار کارشناسی است ، کارشناسان بیشتری بگیریم و از اعمال نظرات شخصی خودداری کنیم .

 ** سعید رحیمی رئیس کمیسیون نظارت  : پیمانکاران خدمات شهری گرگان به ما مراجعه و از مشکلاتشان می گویند . در خصوص تهاتر املاک در پروژه روگذر افسران نکات حقوقی حتما لحاظ شود و بجای یک ملک چند ملک فراخوان و مزایده گذاشته شود .

 ** فائزه عبداللهی رئیس کمیته بانوان : در بازدید سال گذشته از کوی محتشم  قول دادیم به مسجد این محله یک اسپیلت بدهیم که الان پیگیر شدند ، همچنین جا داشت آقای صادقی پرسنل شهرداری که در جریان سیل آق قلا فوت شد به عنوان شهید خدمت اعلام شود .

 ** سید محمد مرتضوی رئیس کمیسیون عمران : افزایش محدوده شهر تبعات منفی چون توسعه زیرساختها و شبکه های ارتباطی و خدمات رسان و دست اندازی به طبیعت دارد، باید از تراکم استفاده مفید بکنیم ، ما در استفاده از طرح جامع دچار سوء تدبیر شدیم و چون نمی توانیم از عرصه به درستی استفاده کنیم .

 ** حسین ربیعی رئیس کمیسیون اداری مالی : تلویزیون شهری گرگان چرا تعطیله ، ما مخالف طرح آفتاب یک نبودیم بلکه می خواستیم اول تعهدات قبلی آن اجرا شود و بعد فاز اول آن اجرایی!  چرا استعلام بیمه کارکنان شهرداری دست سازمان همیاریها است ؟

 ** حمیدرضا آقاملایی سخنگوی شورا : شاهد فاجعه ای هستیم اگر لایحه ارزش افزوده شهرداری ها در مجلس تصویب شود 60 درصد درآمد شهرداریها از بین رفته و به شوراها نقشی برای تعیین عوارض داده نمی شود ، علنا شورا نهادی تشریفاتی و شهرداری دولتی می شود .

 ** مهران کاظم نژاد عضو شورا : در خصوص بازار هفتگی تعدادی از بازاریان گفته اند هنوز زیرساختهای چهارشنبه بازار در مسکن مهر زیتون انجام نشده و آسفالت و تسطیح سازی آن انجام نشده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.