1398-03-04 06:26
2931
0
63475
یادداشت:

بدتر از مناف هاشمی !!!

سوالی این روزها ذهن مردم استان گلستان را به خود مشغول کرده که آیا بدتر از مناف هاشمی استاندار سابق گلستان داریم ؟

به گزارش گلستان ما ؛ سوالی این روزها ذهن مردم استان گلستان را به خود مشغول کرده که آیا بدتر از مناف هاشمی استاندار سابق گلستان داریم ؟

ما هم معتقدیم "بدتر از مناف هاشمی" وجود ندارد چون :

** از بین 276 مدیر جوان استان گلستان ، انتصاب 90 مدیر جوان تنها در یک سال و نیم اخیر صورت گرفته است.

** دو سوم انتصابات در حوزه مدیریت بانوان در سطح استان طی یک سال و نیم گذشته صورت گرفته است.

** سال گذشته 26 نوروزگاه در استان فعال بود که در سال 98 تعداد این نوروزگاه ها با مشارکت مردمی به 50 نقطه ارتقا یافته است.

** علی رغم اینکه رشد صادرات کشور در سالجاری تنها یک درصد بوده است، صادرات گلستان 46 درصد نسبت به مشابه سال قبل رشد داشته است.

** در سال 97 دولت ایجاد 20 هزار شغل در استان را از گلستان خواسته بود ، که گلستان توانست تا کنون قریب به 29 هزار شغل در سامانه اشتغال استان ثبت کند.

** در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان با پرداخت 1400 میلیارد تومان تسهیلات پس از استان البرز استان دوم کشور است.

** در حوزه گردشگری گلستان طی یک سال و نیم گذشته با ایجاد 150 واحد بومگردی 10 درصد بومگردی های ایران را به خود اختصاص داده و از رتبه بیستم به رتبه سوم ارتقا یافته است.

** استان گلستان در ارائه تسهیلات اشتغال روستایی علی رغم تعیین سهمیه 162 میلیاردی برای استان، تا کنون ( در سال 97) با پرداخت 290 میلیارد تومان رتبه اول کشور را داراست.

** حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد واحدهای گردشگری که در سال ۹۵ عدد ناچیز بوده در سال ۹۶ به حدود ۴۸۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ به رقمی معادل ۲۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.  (رشدی معادل ۴۶۲ درصد)

** تعداد واحدهای بوم‌گردی در سطح استان در سال ۹۵،  ۲ واحد و در سال ۹۶،  ۵ واحد بوده ولی در سال ۹۷ با رشدی بسیار زیاد به عدد ۱۵۰ رسیده است.

** چنانچه برای هر بوم گردی به طور متوسط ۳ شغل در نظر گرفته شود در این صنعت فقط در سال ۱۳۹۷ به طور برآوردی ۴۵۰ شغل ایجاد شده است.

** احیا ۱۰ بنای تاریخی و ارزشمند گرگان و سایر شهرها توسط بخش خصوصی از ابتدای سال ۹۷ بطور جدی در دستور کار سید مناف هاشمی قرار گرفت این در حالیست ک مشارکت بخش خصوصی در سالهای  ۹۵ و ۹۶ در این قسمت تقریبا صفر بوده است.

** صدور مجوزهای محیط زیستی ضابطه مند و تصویب اعتبار طرح آشوراده که سالها مردم منطقه در آرزوی آن بوده اند از موضوعات مهمی بوده که در سایه پیگیری شخص دکتر سید مناف هاشمی برای استان حاصل گردید.

گفتنی است سید مناف هاشمی بعد از وقوع طوفان و سیل در شرق گلستان ، روز 28  اسفندماه از سدهای بوستان و گلستان در گنبد بازدید و دستورات لازم را داد .

وی همچنین در روز 29 اسفندماه در معیت آیت الله نورمفیدی از آق قلا بازدید کرد و روز اول فروردین به همراه نورمفیدی پیام سال نو و همکاری برای مهار سیلاب را صادر کرد منتهی جریانات رسانه ای خبیث اینها را نگفتند و ننوشتند .

او بعد از اینکه کارشناسان آب منطقه ای و هواشناسی و ... به او گفتند اوضاع تحت کنترل است و مشکلی وجود ندارد به این اخبار اعتماد کرد و به مرخصی رفت که یک ماه قبل طبق قانون از وزیر کشور گرفته بود .

متاسفانه جنگ قدرت و رسیدن به پست و مقام باعث شده تا فرهنگ زیرآب زنی  و خالی کردن زیر پای مدیران به عنوان یک اسیب جدی در فرهنگ اداری مملکت باب شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.