1398-03-17 09:56
3525
0
63717
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی:

منطق مقاومت، بهترین سلاح در مقابل دشمنان است/ آمریکا هر کجا پا گذاشت، آن کشور نابود شد

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: منطق مقاومت در برابر دشمنانی که درصدد نبودی مسلمانان و اسلام هستند، بهتری سلاح و راهکار عقلانی است.

به گزارش گلستان ما، الحاج محمد امین آخوند صفری در گفتگو با کلاله خبر اظهار کرد: تاریخ بهترین ابزار برای فهم دقیق مفهوم مقاومت در برابر دشمنانی که درصدد نابودی اسلام و مسلمانان هستند، است.

وی افزود: همین مقاومت و منطق مقاومت بود که ایران را در 8 سال دفاع مقدس توانست پیروز جنگی که تمام دنیا بر علیه آن به پا خواسته بود؛ کند و این بهترین سلاح و راهکار عقلانی(مقاومت) است.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تصریح کرد: کشورهای زیادی هستند که با تن دادن به خواسته های آمریکا و دیگر کشورهای سلطه طلب، عزت و اقتدار خود را از دست دادند.

آخوند صفری ادامه داد: به عنوان مثال؛ جای تاسف دارد که رئیس جمهور آمریکا یک کشور اسلامی را مانند یک گاو شیرده خود بداند و در تریبون های مختلف آن کشور و سران آن را تحقیر کند.

وی با اشاره به سخنان رهبری تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، هزینه تسلیم شدن در برابر دشمن و خواسته آنها خیلی بیشتر از هزینه مقاومت است چرا که با مقاومت می توان با اتکا به ظرفیت های داخلی، به پیشرفت دست یافت ولی در صورت تسلیم، علاوه بر از دست دادن عزت و استقلال کشور، باید سرمایه ها و دیگر موجودیت های کشور را تقدیم دشمن کنیم.

امام جمعه اهل سنت گفت: ورود آمریکا به عرصه های مختلف یک کشور به معنی نابودی آن کشور است؛ چرا که آمریکا به هر کشور ورود کرد؛ برادر کشی، نزاع های قومیتی و مذهبی و دیگر موارد بوجود آمد یا افزایش یافت.

وی در پایان گفت: مقاومت را در کلام و اقدامات امام خمینی(ره) مشاهد کردیم و در راستای اهداف(مقاومت در مقابل طاغوت) آن امام، در زمان سربازی با فرمان امام(ره) از پادگان فرار کردم و به خراسان پناه بردم و بعد از آن نیز فرهنگ مقاومت و انقلابی گری را در حوزه های علمیه ترویج دادیم.

 safarisokhanrani

 عکس مربوط به سخنرانی محمد امین آخوند در روستای قپان در سال 57 است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.