1398-05-16 16:59
3640
0
64862
ساعتی پیش رخ داد :

حاشیه سازی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در فرودگاه گرگان / ورود همزمان وزیر اسبق و فعلی ارشاد دردسر ساز شد

ورود همزمان وزیر اسبق و فعلی ارشاد به همراه حجت الاسلام علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی و جنس استقبال کنندگان از مهمانان که از دو جناح عمده بوده ،  باعث تشنج و درگیری لفظی همراهان و اسقبال کنندگان  شد .

به گزارش گلستان ما ؛ ساعتی پیش هواپیمای مسافربری از تهران به مقصد گرگان در فرودگاه گرگان به زمین نشست ؛ اما این هواپیما مسافران خاص از دو گرایش سیاسی عمده کشور داشت که هر کدام برای مقاصد خاصی به استان سفر می کردند .

سید محمدحسینی وزیر سابق فرهنگ ارشاد و سید عباس صالحی وزیر فعلی ارشاد به همراه حجت الاسلام علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و دبیر مجمع جهانی تقریب شخصیتهای مهم این پرواز بودند .

از آن طرف برای استقبال از وزیر فعلی ارشاد کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری و برای استقبال از سید محمد حسینی وزیر سابق و حجت الاسلام علم الهدی دکتر منتظری مدیر کل سابق ارشاد استان و علیرضا فرساد دبیر همایش سادات به فرودگاه رفته بودند .

به دلیل اینکه ورود هواپیما مقارن با اذان شد کسانی که در این پرواز بودند به امامت حجت الاسلام علم الهدی اقامه نماز کردند اما گویا معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بعد از فهمیدن اینکه پیشنماز کیست بلند شد و رفت .

همزمان با برخاستن چراغعلی ، فرد همراه حجت الاسلام علم الهدی که مشاور نخبگان ستاد آیت الله رئیسی و هم ولایتی استاندار گلستان نیز می باشد در حال عکس گرفتن بود که چراغعلی با رفتن به سمت وی گفت که چرا عکس می گیری ، تو میدونی من کی هستم ، فرد مقابل هم جوابش داد و چراغعلی گفت حق نداری عکس بگیری !

چراغعلی سپس به گوشه دیگر که خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد بود رفت و منتظر شد تا سید عباس صالحی بیاید ، در این هنگام چراغعلی به یکی دیگر از مدیران ستاد آیت الله رئیسی در گلستان اشاره می کند که نزدش برود ، به محض رسیدن به او می گوید خوب در دولت ما همه جا می روید و داخل پاویون می آیید و ... فرد مورد نظر که انتظار شنیدن چنین سخنانی را نداشت شوکه شد لذا دقایقی با یکدیگر بگو مگو کردند .

این ماجرا با وساطت کشمیری مدیر کل ارشاد فیصله یافت اما حواشی و پس لرزه های آن ادامه خواهد داشت و باید دید تداوم حاشیه سازی های معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان تا کجا پیش خواهد رفت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.