1398-06-07 04:32
3804
0
65187
در پی استعفای حمید کلاسنگیانی :

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد + بیوگرافی و رزومه

پس از استعفاء حمیدرضا کلاسنگیانی از سرمربیگری تیم بسکتبال شهرداری گرگان، مدیران این باشگاه با مهران شاهین طبع به توافق رسیدند.

به گزارش گلستان ما ؛ بر اساس اعلام هیات مدیره باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان، در مذاکره با «مهران شاهین طبع» سرمربی کنونی تیم ملی بسکتبال کشورمان برای هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل پیش روی لیگ برتر به توافق رسیده شد و وی پس از پایان مسابقات ایران در جام جهانی و بازگشت به کشور، راهی گرگان خواهد شد.

هیات مدیره باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با تقدیر از تلاش های «حمیدرضا کلاسنگیانی» و دیگر اعضای کادر فنی و عوامل تیم در لیگ برتر سال گذشته انتخاب اعضای کادر فنی و بازیکنان به صورت کامل با سرمربی تیم خواهد بود و هیات مدیره از شاهین طبع خواسته با توجه به فرصت از دست رفته، در معرفی کادر فنی و بازیکنان مورد نظر خود تسریع کند.

هم اکنون تمرینات تیم تحت نظر سرپرست تیم به صورت منظم در حال انجام است و با تاکید شهردار و اعضای هیات مدیره، مجموع برنامه‌های تیم با نظم و هماهنگی کامل دنبال خواهد شد.

بیوگرافی :

مهران شاهین‌طبع (زاده ۳ بهمن ۱۳۴۳) بازیکن سابق و مربی بسکتبال اهل ایران است.

وی در جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۹، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۱، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۳، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ و جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۵ عضو تیم ملی بسکتبال ایران بوده است.

شاهین‌طبع سابقه مربی‌گری در باشگاه‌های صباباتری، مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام خمینی،دانشگاه آزاد و تیم ملی جوانان بسکتبال ایران و دستیاری تیم ملی بسکتبال ایران را دارد.

وی در دی ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران انتخاب شد اما وی این سمت را نپذیرفت و مهران حاتمی جایگزین وی شد.

شاهین‌طبع در بهمن ۱۳۹۶ دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.