1396-03-03 18:19
1420
0
39438
علی اصغر طغرایی :

بهتر است در سالروز فتح خرمشهر ابعاد این عملیات و شهدای آن برجسته شود

برادر سردار شهید طغرایی خواستار توجه ویژه به سالروز فتح خرمشهر و شهدای آن شد و گفت : باید رسانه ها به برجسته ساختن این عملیات بزرگ و ماندگار بپردازند .

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طغرایی برادر سردار شهید طغرایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : باید در مناسبتهای مهم و حساس مانند فتح خرمشهر به تبیین درست این رویداد و ابعاد آن بپردازیم .

طغرایی افزود : متاسفانه برخی رسانه ها و خبرنگاران نسبت به این موضوع دقت مورد نظر را نداشته و سوژه های غیر مرتبط را که با سالروز فتح خرمشهر همسو نیست را برجسته می سازند .

وی تصریح کرد : همه شهدا جایگاه ویژه ای دارند و عند ربهم یرزقونند اما خوب است در سالروز فتح خرمشهر به شهدای عملیات بیت المقدس و شهدایی که در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند بیشتر توجه شود و برجسته شوند .

این عضو خانواده شهید طغرایی اظهار امیدواری کرد : مسئولانی که وظیفه هماهنگی اجرایی برنامه های ستاد سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر یا مناسبتهای مهم دیگری همچون دفاع مقدس را بر عهده دارند باید با دقت به این مسائل بنگرند تا بتوانیم به جامعه آگاهی کامل بدهیم .

طغرایی نسل جدید را تشنه معرفت و آگاهی دانست و خاطرنشان کرد : باید به زبان خود جوانان به آنان آگاهی بدهیم و اگر هر مفهومی بدرستی منتقل شود نتیجه بخش خواهد بود .

وی اضافه کرد : متاسفانه تبلیغات محیطی شهری در خور شان شهدا نیست و در این زمینه کم کاریهایی صورت می گیرد .

گفتنی است سردار شهید علیرضا طغرایی از جوانان گرگانی بود که دقیقا در روز سوم خرداد در مدخل ورودی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.