1396-04-21 10:27
1051
0
41328
خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی»:

«بدحجابی» مظهر ناامنی است/ شهدا به ناموس مملکت اسلامی غیرت داشتند/ باندبازی و آقازادگی ملاک انتخاب وزاری دولت نباشد

خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی» با تاکید بر اینکه جولان بدحجابی در جامعه خون به جگر خانواده‎های شهدا می‎کند این منکر بزرگ را مظهر ناامنی برشمرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس؛ فاطمه شیبانی خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی» ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: به عنوان یک خواهر شهید اعتقاد دارم که باید پیام خون شهدا و برادر شهیدم را به گوش جهان برسانم و همچون حضرت زینب (س) که نگذاشت پیام عاشورا فقط در کربلا بماند ما نیز وظیفه داریم که پیامرسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با ناموس مملکت اسلامی، غیرت داشتند از مردم و مسئولان خواست تا در پیامرسانی خون شهدا غایب میدان نباشند.

شیبانی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید حجاب فاطمی و زینبی را الگوی خود قرار دهد، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تا در این زمینه تلاش کنیم، چراکه همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم، شهدا خون دادند که انقلاب اسلامی حفظ شود، برای اینکه نگذاریم خون شهدا پایمال شود باید به وظایف خود عمل کنیم.

وی به سند 2030 و حوادث بعد از آن اشاره کرد و افزود: دولتمردان با سند 2030 به راحتی پا روی خون شهدا می‎گذارند برنامه‎هایی را می‎خواهند اجرایی و عملیاتی کنند که دور از شأن اسلام است ما چنین اسنادی را نمی‎پسندیم و آن را محکوم می‎کنیم.

خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی» با اشاره به اینکه خانواده شهدا از جولان مظاهر بی‎حجابی در رنج هستند، تاکید کرد: وقتی به گلزار شهدا می‎رویم و مادرم افراد بدحجاب را می‎بیند با آنها برخورد می‎کند، عده‎ای به رفتار مادرم خرده می‎گیرند و می‎گویند سوادش کم است، مادرم خیلی زود جوش می‎آورد وقتی شاهد بی‎عفتی در جامعه است.

شیبانی بیان کرد: مادرم از روی داغی که دیده و هدفی که پسرش داشته است نمی‎تواند جولان بدحجابی را در جامعه تحمل کند، مادر است دیگر؛ دل سوخته است، وجدان‎اش اجازه نمی‎دهد که در برابر بی‎عفتی سکوت کند.

وی از عملکرد مسئولان نسبت به برخورد با پدیده بدحجابی گلایه کرد و گفت: متاسفانه مسئولان خیلی سرسری از این مسائل می‎گذرند و حواس‎شان نیست که این پست‎ها، مقام و مسئولیت‎ها که به دست آورند حاصل خون شهداست.

خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی» مطالبه‎ای از رئیس جمهور دولت دوازدهم داشت: دولت باید حواسش باشد که چه وزرایی را انتخاب می‎کند، مانند دولت قبل نباشد که وزیرش وقتی پست گرفت دستور داد خانم‎ها در اداره چادر را بردارند و با مانتو باشند، این دور از شأن اسلامی است.

شیبانی بیان کرد: به عنوان یک بسیجی و خواهر شهید از دولت می‎خواهم که در انتخاب وزرا و کابینه‎اش دقت لازم را داشته باشد، افراد اصلح، معتمد و کسانی که امانتدار ناموس مملکت اسلامی باشند را انتخاب کند، باندبازی و آقازادگی ملاک انتخاب وزاری دولت نباشد، افرادی که انتخاب می‎شوند باید از نظر تقوا بالاتر باشند.

وی از عدم اجرای مصوبات عفاف و حجاب در جامعه ابراز تاسف کرد و گفت: نشانه‎ای از حساسیت مسئولان در اجرای مصوبات عفاف و حجاب دیده نمی‎شود، بودجه در این زمینه کم است، اگر نگاهی به وضعیت دادگاه‎ها داشته باشیم می‎بینیم که آمار پرونده‎های طلاق و آسیب‎های اجتماعی هر روز افزایش می‎یابد که یک عامل آن در بروز بی‎حیایی و بی‎عفتی است.

خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی» تاکید کرد: یک مادر باعفت، فرزندان خوب تربیت می‎کند که پشت میله‎های زندان نیفتد و یا دچار گناه نشود، همه چیز را می‎توان در حجاب خانم‎های خانه‎دار ببینیم.

شیبانی گفت: آمریکا خودش گفته که ما هیچ سلاحی را نمی‎توانیم شکست دهیم جز اینکه مادر خانواده به ابتذال کشیده شود وقتی مادر به فساد کشیده شد آنگاه خانواده از هم می‎پاشد و جامعه با شکست روبرو می‎شود و دشمن به اهداف خودش می‎رسد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.