1396-04-22 08:04
899
0
41379
دبیرکل جبهه فرهنگی کارگروه عفاف و حجاب کشور:

دشمن در حال مدیریت خانه های ماست/ باور نداریم دارای هویت اسلامی مستقل هستیم

دبیرکل جبهه فرهنگی کارگروه عفاف و حجاب کشور در جمع بانوان شهرستان گنبد گفت: متاسفانه دشمن در حال مدیریت خانه های ماست و ما باورداریم که یک هویت اسلامی مستقل داریم و در زندگی از دشمنان خود تبعیت می کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجه الاسلام سید محمدمحسن دعایی در دومین تجمع بزرگ عفاف و حجاب در گنبدکاووس با هشدار جدی نسبت به ناتوی فرهنگی علیه ایران اذعان کرد: چرا باید بعد از گذشت 38 سال ازانقلاب اینجا جمع شویم و برای این مسئله فکری کنیم؟

qaboosnameh 25

وی افزود: در کشور ما قانون تعریف شده است و 300 وظیفه برای 26 نهاد فرهنگی برای بسط فرهنگ عفاف و حجاب تصویب شده است اما دولت برای جلب آرا نسبت به مسئلۀ بی حجابی بی تفاوت است.

حجه الاسلام دعایی ادامه داد: سرپلِ غربی سازی ایران با عوض کردن سبک زندگی و پوشش آغاز شده و قرارگاه مرکزی در جامعه فلج شده است و به قانون و وظایف خود عمل نمی کند لذا آتش به اختیار در زمانی است که قرارگاه مرکزی از اصالت بیفتد.

وی همچنین افزود: گرچه نمی خواهم فضای کنونی را تند کنم اما اگر نیاز باشد و به همین منوال ادامه پیدا کند در زمان مناسب تند خواهم شد.

دبیرکل جبهه فرهنگی کارگروه عفاف و حجاب خروجی عقل را رفتار حیامند عنوان کرد و گفت: حجاب و عفاف عناصری هستند که نمی گذارند انسان آلوده شود و دشمن با مدیریت خانواده ها می خواهد این عناصر را کم رنگ کند.

حجه الاسلام دعایی با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که به آمریکائیها اجازۀ کولی گرفتن را نداده است تصریح کرد: دلیل این مسئله وجود جوانان غیرتمند است و دشمن به دنبال از بین بردن این غیرت و حیا و خانواده است.

qaboosnameh 21

حجاب گردنۀ اُحُد، نماد استقلال فرهنگی است

وی اضافه کرد: حجاب گردنۀاُحُد استقلال فرهنگی است و دشمن به دنبال فتح این گردنه است و بدانید که فتح آن توسط دشمن شهادت و از دست دادن افرادی چون حضرت حمزه (ع) را به همراه دارد.

دعایی با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان به عنوان یک آرمان و آمالی برای برخی در ایران اسلامی است گفت: در هر دقیقه در این این کشور3/1 زنان مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار می گیرند وطبق آمار تجاوز به عنف نیز در این کشور رو به افزایش است.

وی تاکید کرد: کسیکه حجاب اختیار می کند به این معنا است که می گوید: من مسلمانم و هویت و استقلال دارم و برای خود حریم قائلم و اجازه نمی دهم شخصیت و هویت من مورد نفوذ و تجاوز قرار گیرد.

دبیرکل جبهه فرهنگی کارگروه عفاف و حجاب کشور همچنین خاطر نشان کرد: خانواده قدسی ترین نهاد است که برای حفظ آن پدران و مادران مراقب فرزندان خود باشند.

وی با اشاره به اینکه روزانه کرامت 10 هزار زن با فشار و تحقیر و اجبار در جامعۀ غرب و آمریکا له می‌شود؛ یادآور شد: این آمار تنها آمار کسانی است که اطلاعی از این وضعیت خود می دهند و بسیاری نیز راضی به اطلاع رسانی نیستند و امروز می بینیم که موج عفاف گرایی از سوی دختران در غرب و آمریکا که نمی خواهند مورد سوء استفادۀ جنسی و آزارو اذیت قرار بگیرند آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.