1396-04-26 09:07
1240
0
41556
با حضور فرماندار شهرستان رامیان برگزار شد؛

تصاویر/ افتتاح غرفه های پایگاه فرهنگی تفرجگاه باغ تاشته رامیان

غرفه های پایگاه فرهنگی تفرجگاه باغ تاشته رامیان، امشب با حضور فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، غرفه های پایگاه فرهنگی تفرجگاه باغ تاشته رامیان، امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول حوزه بسیج سیدالشهدا و جمعی از مسئولین نظامی و مردم افتتاح شد.

پایگاه فرهنگی تاشته شبهای تابستان با اجرای برنامه های متنوع و شاد میزبان همشهریان رامیانی و مسافران خواهد بود .

برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری، تبلیغات محیطی در زمینه موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی, برگزاری همایش ها, جشنواره های در حوزه های مختلف که امکان برگزاری آن در تفرجگاه ها وجود دارد, اکران فیلم و برپایی غرفه های نقاشی کودکان از برنامه های شاد و دیدنی در این پایگاه فرهنگی  است.

گفتنی است این برنامه ها به همت سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه بسیج سیدالشهدا، شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه های فرهنگی رامیان برگزار می شود.

مهد، ورزش سرگرمي، عفاف و حجاب، بهداشت سلامت، محصولات فرهنگي، طلايه داران عشق، نمايشگاه كتاب، نمار خانه، معرفت ديني، اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال از غرفه های این پایگاه فرهنگی است.

payy1

payy2

payy3

payy4

payy5

payy6

payy7

payy8

payy9

payy10

payy11

payy12

payy13

payy14

payy15

payy16

payy20

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.