1396-06-07 13:59
804
0
43366
با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات کانون پرورش فکری کشور انجام شد؛

برگزاری آیین رسمی افتتاح پورتال کودک و نوجوان در گلستان + تصاویر

آیین رسمی افتتاح پورتال کودک و نوجوان در مراکز استان ها در گرگان امروز با حضور "مهدیار نوید"مدیرکل فناوری اطلاعات کانون پرورش فکری کشور و جمعی از مربیان و مسئولان کانون ها در گرگان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "عبدالرحیم سیفی" در این آیین که در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزارشد، اظهار کرد: فضای مجازی واقعیتی است که باید بپذیرم و برای استفاده درست کودکان مان برامه داشته باشیم.

وی افزود: امروز ما نیازمند فضای امن برای کودک و نوجوان هستیم، اگر ما به فکر تهیه محتوای مناب نباشیم دشمن این کار را خواهد کرد .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: اگرچه تهدید در فضای مجازی  وجود دارد اما از فرصت هایی که وجود دارد نیز نمی توان گذشت بنا براین نوع استفاده آن باید اصولی باشد.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۹ ۱۲ ۰۳ ۱۱

وی به نرم افزارهای پارک دانش و کتاب دانش در حوزه کتابخانه ها اشاره کرد و افزود: با استفاده از تکنولوژی موبایل به معرفی کتاب و فیلم های کوتاه مناسب سن کودکان می پردازیم.

سیفی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مرکز تخصصی خدمات به قشر کودک و نوجوان است، بیان کرد: با راه اندازی این پورتال اعضای خانواده در کنار هم به مجموعه ای از اطلاعات  دست خواهند یافت و هر کدام به فراخور علاقه مندی می توانند از آن بهره مند شوند .

وی ادامه داد: کودکان نیازمند دیده شدن هستند بنابراین پورتال این امکان را برای آنان بوجود آورده است تا آثار خود را با نام خود منتشر کنند .

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۹ ۱۲ ۰۳ ۰۶

سیفی اذعان کرد: تمام بخشنامه های معرفی  اطلاع رسانی برایآموزش و پرورش، استانداری  و سایر سازمان ها و نهاد ها انجام شده است .

به گفته سیفی؛ تالار گفتمان با عنوان مرغک 55 در گلستان راه اندازی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان گلستان در خاتمه  یادآورشد: 3 مرکز فراگیر برای کودکان استثنایی در گلستان وجود دارد و امیداوریم این مراکز را گسترش دهیم.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۹ ۱۲ ۰۳ ۱۴

در ادامه کارشناس فناوری اطلاعت کانون پرورش فکری کشوری به معرفی بخش های پورتال کودک 24 پرداخت.

براساس این گزارش در این مراسم از خبرنگاران فعال درحوزه کودک و نوجوان استان تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با پرسش و پاسخ مربیان و کارشناسان کانون به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.