1396-06-13 09:28
1367
0
43604
صبح امروز انجام شد؛

تجمع مربیان جامانده از تبصره 10 قانون استخدام پیش دبستانی ها مقابل استانداری + تصاویر

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی جامانده از تبصره 10  قانون  استخدام مربیان پیش دبستانی از صبح امروز در جلوی درب استانداری گلستان  درحال برگزاری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ در این تجمع که با فراخوان طی چند روز گذشته انجام شده بود، صبح امروزحدود 30 تن از مربیان به نمایندگی از مربیان پیش دبستانی سراسر استان جلوی درب استانداری به اعتراض پرداختند .

بانوان این تجمع اعتراضی که هم اکنون در حال برگزاری است خواستار روشن شدن تکلیف استخدامی خود شدند .

یکی از مربیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قبل از ماه رمضان که  برای چندمین بار صدای اعتراض خود را به مسئولان رساندیم، آقای مدیرکل قول دادن که 1200 نفر ما را استخدام کنند اما می بینیم با وجود اینکه طبق قانون و امضای رئیس جمهور باید این مهم انجام میشد اما صورت نپذیرفت.

photo ۲۰۱۷ ۰۹ ۰۴ ۱۱ ۲۹ ۳۷

بانوی دیگری به خب رنگار ما گفت: ما مربیان جامانده از ماده 10 هستیم که اغلب بیش از 10 سال سابقه کار در پیش دبستانی داریم و آموزش دیده هستیم .

وی افزود: دیگر چه شرطی برای استخدام ما می خواهند، تا تکلیفمان روشن نشود به اعتراض خود ادامه میدهیم.

این مربی یا بیان اینکه استان های دیگر چنین مشکلی ندارند، خراسان رضوی، مازندران و سمنان هم مربیان خود را استخد ام کرده اند،افزود: چطور قانون برای آنها صریح بود اما برای ما ابهام دارد.

photo ۲۰۱۷ ۰۹ ۰۴ ۱۲ ۱۶ ۵۳

وی افزود: با استخدام سرباز معلمان، بکارگیری مدیر و معاون بعنوان معلم و استفاده از نیروهای خرید خدماتی ازورود ما بعنوان معلم در آموز و پرورش جلوگیری  شده است.

نمایندگان این مربیان  هم اکنون در حال گفتگو با "کلثوم غفاری" مدیرکل بانوان استانداری گلستان هستند.

photo ۲۰۱۷ ۰۹ ۰۴ ۱۲ ۱۶ ۳۹

درهمین رابطه با رئیس اداره راوبط عمومی آموزش و پرورش گلستان  نیزتماس گرفتیم، "قربانعلی بذرافشان" در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیش از نمایندگان مربیان با مدیرکل آموزش و پرورش گلستان جلسه داشتند و بنده ازآن جزئیات آن جلسه بیخبر هستم.

بذرافشان بدوون اشاره میزان نیازمندی و نیروهای مازاد در استان ،تصریح کرد: پیش از این نیز گفته شد که استخدام مربیان برحسب نیاز انجام می شود  و تمام ورودی ها نیز  از همین قانون تبعیت می کنند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.