1396-06-15 08:08
1105
0
43692
استاندار گلستان در نشست با نمایندگان احزاب ؛

احزاب برنامه پیشنهادی در راستای ایجاد شغل ارائه نمایند / باید آسیب شناسی جدی در حوزه احزاب صورت گیرد

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت احزاب در توسعه استان، اظهار کرد: احزاب باید برنامه های پیشنهادی خود را در راستای ایجاد اشتغال ارائه نمایند و در جهت حل مشکلات مردم به مدیریت استان یاری رسانند.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو در نشست با نمایندگان احزاب، تشکل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان ، تصریح کرد: احزاب باید هم پای مطالبات جامعه حرکت کنند و نباید عقب بمانند و امروز یکی از مهمترین مطالبات جامعه ایجاد اشتغال است.

وی افزود: احزاب باید برنامه های پیشنهادی خود را در راستای ایجاد اشتغال ارائه نمایند و در جهت حل مشکلات مردم به مدیریت استان یاری رسانند.

صادقلو توجه به روحیه حزبی را پراهمیت دانست و افزود: باید آسیب شناسی جدی در حوزه احزاب چه اطلاح طلب و چه اصولگرا صورت گیرد و برای نجات برخی موضوعات در جامعه باید وزن توجه به نگاه حزبی را افزایش دهیم.

استاندار گلستان یادآورشد: احزاب باید در کنار یکدیگر بنشینند، با هم حرف بزنند و توجه داشته باشید که تعدد احزاب اگر به معنای تعدد تفکر و اندیشه باشد قابل استقبال است و اگر زمینه گروه گروه شدن جامعه باشد موضوع خوبی نیست.

صادقلو خاطرنشان کرد: تنویر افکار عمومی باید با همت جمعی انجام شود و بسیاری از موضوعات را باید در موقعیت مکانی و زمانی خاص خود تحلیل کرد.

همچنین در این جلسه نمایندگان احزاب و فعالان تشکل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان دغدغه های خود را پیرامون مسائل مختلف استان با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.