1397-01-21 09:01
1526
0
52429

تصاویر/ بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) کردکوی

دکتر فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان به همراه فرماندار و دیگر مسئولان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی و بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ دکتر فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان به همراه دکتر رستمانی مدیریت حراست دانشگاه و دکتر رجایی معاونت آموزشی و دکتر ثلبی مهاونت غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی و بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان بازدید نمودند.

​در این بازدید ابتدا در محل فرمانداری شهرستان جلسه ای با امام جمعه شهرستان و فرماندار و مدیریت شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان و میهمانان استانی برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از وضع موجود شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و چالش های موجود ارائه گردید و در ادامه به بررسی ظرفیت های شهرستان در راستای هرچه بهتر عملیاتی شدن برنامه ها و ارائه خدمات با کیفیت تر به شهروندان کردکویی پرداخته شد.

​در ادامه با حضور در مزار شهدای گمنام به ساحت مقدس ایشان ادای احترام نموده و بعد در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان حضور یافته و ضمن عرض خسته نباشد به همکاران بیمارستانی از بخش های فعال و پروژه های در حال ساخت این بیمارستان دیدن کردند.

تصاویری از این بازدید:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.