1396-05-24 10:55
1636
0
42758
در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت، دهه امامت و ولایت در رامیان + تصاویر

جلسه هاهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت و دهه امامت و ولایت شهرستان با حضور معاون فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سیداصغر حسینی معاون فرماندار شهرستان رامیان گفت: در آستانه هفته دولت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر شهیدان دولت را گرامی میداریم و راه و روش آن بزرگواران را سرلوحه کار مدیریتی خود قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه 4 سال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد بتوانیم هفته دولت امسال را متفاوت تر از سال های گذشته برگزار نمائیم و با بیان عملکرد دولت در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زحمات دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم که این وظیفه همه مدیران است.

معاون فرماندارضمن اشاره به سیاست ها و رویکردها، شرح و وظایف دستگاههای اجرایی و روز شمار ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بیان کرد: دستگاههای اجرایی موظفند ضمن اعلام و پیگیری پروژه هایی که درهفته دولت امسال به بهره برداری می رسد، برنامه های فرهنگی، نصب بنر با موضوع اقدامات انجام شده در طول یکسال و چهارساله خود را در مقابل ادارت به نمایش بگذارند.

وی در ادامه ضمن شرح وظایف کمیته های شکل گرفته در ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان تصریح کرد: مسئولین کمیته ها مشخص وبه آنها ابلاغ شده و باید همکاری لازم را داشته باشند.

حسینی با اشاره به برگزاری هرچه باشکوهتر دهه امامت و ولایت، گفت: کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان موظفند برنامه ریزی و زمینه سازی جهت گسترش روز افزون، جاذب و تاثیر گذار ایام الله دهه امامت و ولایت به ویژه عید سعید غدیر خم و نیز ایام میلاد نور در سراسر شهرستان از طریق دعوت عمومی از مردم، فضاسازی شهری و تعامل با هم را در دستور کار خود قرار دهند.

dahhe5

dahhe6

dahhe1
dahhe2
dahhe3
dahhe4
انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.