1396-04-22 16:02
1517
0
41405
در فرمانداری بندرگز انجام شد؛

نشست دهیاران برتر استان کردستان با دهیاران بندرگز + تصاویر

نشست مشترک دهیاران شهرستان بندرگز با دهیاران برتر استان کردستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "سعید هراتی" در نشست مشترک دهیاران شهرستان بندرگز با دهیاران برتر استان کردستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز افزود : دهیاران بازوان اجرایی دولت در مناطق روستایی محسوب می شوند. 

وی ادامه داد : یکی از مهمترین سیاست های دولت یازدهم ، توسعه متوازن مناطق مختلف کشور است که نمود عینی آن را می توان در اجرای طرح های مختلف عمرانی در مناطق روستایی و محروم مشاهده کرد.

این مسوول بر لزوم شناخت و آگاهی دهیاران از قوانین برای حل مشکلات مناطق روستایی تاکید کرد و گفت : خدمت به مردم باید سرلوحه کار باشد.

بخشدار نوکنده ، ضمن تاکید برلزوم تقویت نقش دهیاران در عرصه مدیریت امور روستا و انجام وظایف قانونی آنها افزود : باید پیشنهادات عملی و برنامه های دهیاران در توسعه و آبادانی روستا گنجانده شود.

هراتی ، پیگیری و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز ، بهسازی ، نوسازی ، بازسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده روستاها ، ساماندهی فضاهای ورزشی و تفریحی ، تخصیص عادلانه بودجه های عمرانی و تسریع در اجرای طرح های عمرانی در راستای پیشرفت و آبادانی روستاها را از مهمترین وظایف شوراها و دهیاری ها دانست.

487617617

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.