1396-04-24 18:49
2336
0
41494
عصر روز شنبه انجام شد؛

تصاویر/ دیدار سردار کارگر با خانواده شهید مدافع حرم زورقی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با خانواده شهید مدافع حرم زورقی در گرگان دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما، عصر امروز، سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با خانواده شهید مدافع حرم زورقی در گرگان دیدار کرد.

تا پایان برنامه ششم تعداد زائران راهیان‌نور به 8 میلیون نفر افزایش می باید

اسپی دژ؛ سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواد شهید مدافع حرم افشین ذورقی گفت : راهیان نور یکی از اقدامات بسیار خوب و تاثیر گذار در کشور است که امید داریم بتوانیم تا پایان برنامه ششم، به 8 میلیون نفر زائر در سال برسیم.

وی افزود : در حال حاضر ستاد های راهیان نور، توانایی اسکان بیش از 120 هزار نفر در شب را دارند که تلاش داریم در افق چشم‎انداز برنامه ششم توسعه این تعداد به بیش از 200 هزار نفر برسد.رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد : در سال گذشته بیش از شش میلیون نفر در اردوهای راهیان نور حضور داشتند که بیش از 40 درصد آن‌ها در منطقه غرب و شمال غرب بوده است.

سردار کارگر از پایان ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد و افزود: راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور دریایی در دو استان هرمزگان و بوشهر از دیگر برنامه‎هایی ما در سطح کشور به‌شمار می‎رود.

گفتنی است ؛ افشین زورقی بحری متولد روستای سیاهتلو شهرستان گرگان است که در دفاع از حرم آل البیت(ع) در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

Karegar 1

عکس: فائره کابلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.