1396-06-14 07:50
3235
0
43647
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش ؛

دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش در استان گلستان افتتاح شد+تصاویر

دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان صبح امروز در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد.

 به گزارش گلستان ما؛ امیر معمارباشی ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش اظهار داشت: در راستای طرح‌های نیروی زمینی مصوب شده در قالب طرح رحمت العالمین و بازدید از یگان‌ها، حضور امیر حیدری را در استان گلستان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش جمهوی اسلامی در استان گلستان افتتاح شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران با بیان اینکه امیر حیدری  از دستاوردهای تیپ 230 بازدید می‌کند، افزود: در تیپ 230 نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش به سمع و نظر فرمانده ارتش جمهوری اسلامی می‌رسد.

امیر معمارباشی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، کارکنان، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های امروز امیر حیدری در استان گلستان است.

وی افزود: دفتر جذب  و استخدام ارتش در استان گلستان سال‌ها مدنظر نیروی زمینی است تا از بهترین افراد شاخص در استان‌ها نیرو به‌کارگیری شود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: کارکنان این دانشگاه با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس وضعیت و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی را تبیین می‌کنند و زمینه را برای استخدام افراد علاقمند و واجد شرایط فراهم می‌سازند.

a01 1

a01 1

a01 1

a01 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.