1393-09-10 18:46
1212
0
6602
با اکران فیلم « شیار 143 » ؛

فرش قرمز زیر پای مادران شهدای جاویدالاثر گلستانی پهن می‎شود

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان از اکران رایگان فیلم « شیار 143» برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران این استان خبر داد و گفت: فرش قرمز زیر پای مادران شهدای جاویدالاثر (مفقودالجسد) گلستان پهن می‎شود .

 به گزارش گلستان ما ، محمدعلی طالع‎زاری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اظهار کرد: فیلم « شیار 143» در تمامی شهرهای گلستان حتی شهرستان‎هایی که فاقد سیما هستند اکران می‎شود.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری‎ها، دستگاه‎های اجرایی و سازمان‎هایی که سالن همایش در اختیار دارند این فیلم به صورت رایگان برای خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران پخش خواهد شد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری پنجره سبز نگار که مسئولیت اکران فیلم را از طرف تهیه‎کننده عهده‎دار است فیلم «شیار 143» در سطح وسیع از 15 آذر لغایت 15 دی امسال در گلستان اکران می‎شود.

طالع‎زاری هدف از اکران این فیلم را ارج نهادن به مقام شامخ مادران شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد و بیان کرد: مادران شهدا اسوه صبر و استقامت در جامعه هستند که همواره باید قدردان این گنجینه‎های ارزشمند باشیم.

وی با بیان اینکه 75 مادر شهید جاویدالاثر (مفقودالجسد) در گلستان وجود دارد، گفت: همراه با اکران این فیلم از تعدادی مادران شهید مفقودالجسد استان به صورت نمادین در هر شهرستان تجلیل می‎شود.

به گفته طالع‎زاری فیلم «شیار 143» در سینما عصر جدید گرگان اکران خواهد شد.

لازم به ذکراست ؛ فیلم سینمایی «شیار 143» با اقتباس از رمان «چشم سوم» دومین اثر بلند سینمایی نرگس آبیار است و در ژانر دفاع مقدس به موضوع مادران در دوران دفاع مقدس می‎پردازد. / فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.