1396-03-31 18:33
1241
0
40533
دلنوشته ای برای پدر موشکی ایران؛

سردار؛ به امام بگو ما همچنان ایستاده ایم

سردار! امروز دلم هوایت را کرد، بی دلیل و بی بهانه. دلم برای غرش موشک هایت تنگ شد. بیا که هنوز سجیل منتظر نبوغ و استعداد توست. هنوز هم منتظریم غرش و هیبت شاهکارهایت را ببینیم، اما چه کنیم که دیگر در بین ما نیستی.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سید مصطفی میرزا باقری نوشت: هوش، ذکاوت، همت، عزم و مردانگیت را دیده بودم. چقدر زود دیر شد. تازه به تو نیاز داشتیم. دل آقا برایت تنگ شده (خودش گفت!). سر زبان های ما این است که اگر شهدای جنگ نبودند، ما آسایش امروز را نداشتیم، اما کسی نمی دانست که شهدای جنگ آسایش را به دست آورده و شهدای زنده ای چون تو و امثال تو محافظ امنیت امروز ما بودید.

سردار! امروز دلم هوایت را کرد، بی دلیل و بی بهانه. دلم برای غرش موشک هایت تنگ شد. بیا که هنوز سجیل منتظر نبوغ و استعداد توست. هنوز هم منتظریم غرش و هیبت شاهکارهایت را ببینیم، اما چه کنیم که دیگر در بین ما نیستی.

اصلا نمی دانم چه شد که رفتی!، اما در دل ایمان دارم که حتماً راهت با قدرت و صلابت ادامه خواهد یافت.

9898

حاج حسن! اگرچه امروز تو در میان ما نیستی، اما به روح پر فتوحت قسم شاگردانت هنوز دارند راهت را ادامه می دهند. خیالت راحت!

شاید دل نجس استکبار از پر کشیدنت شاد است، اما این شادی را به عزا نشاندیم، چون ثابت کردیم که اگر یک حاج حسن مقدم پر کشید، هزاران حاج حسن دیگر راهش را ادامه می دهند و در آینده حاج حسن های زیادی را به چشم خواهند دید.

راستی فراموش کردم بگویم، ای کاش بودی و می دیدی که چند سال پیش چطور پهپادشان را به زمین نشاندیم و با مهندسی معکوس از همان ساختیم. البته آمریکایی های پرمدعا جلوی دوربین انکار کردند، اما پشت پرده به غلط کردن افتادن!

کاش بودی و می دیدی که بالاخره «موشک عماد» را به هوا پرت کردیم و سالم هم انداختیمش و کدخدا به غلط کردن افتاد.

کاش بودی و می دیدی که چطور موشک ها در دیرالزور بر سر تروریست های داعشی فرود آمد و چطور در برابر دنیا خوار و ذلیل شدند. اینه ا سیلی هایی است که یارانت بعد از پر کشیدنت به گوش استکبار زدند.

ای کاش وجود مهربان و متواضعت در جمع ما بود و در کنار هم شادی می کردیم. حاج حسن حالا که پر کشیدی سلام ما را به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و شهدا برسان.

سلام ما را به پیر جماران برسان و بگو «ما هنوز ایستاده ایم»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.