1396-04-21 12:15
952
0
41340
مسئول بسیج رسانه استان گلستان:

نگذارید عده ای در پیچ و خم تاریخ ، صدای منافقین خون آشام شوند

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: خبرنگاران انقلابی موظف هستند با یادآوری جنایات منافقین نگذارند عده ای در پیچ های تاریخی دوباره صدای آنها شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ علی محمد جعفری، مسئول بسیج رسانه استان گلستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران محجبه استان که به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب برگزار شده بود، از 300هزار شهید انقلاب، 4000شهید استان گلستان، 400 شهید خبرنگار و 6 شهید رسانه استان یاد کرد و گفت: امنیت امروز ما و این جلسه مدیون خون همه این شهداست.

وی افزود: حجاب و عفت تجدید عهد با شهدایی است که خون دادند تا چادر بر سر ناموس ایران بماند، ان شاالله ما وفاداران خوبی باشیم و خون این ایثارگران را پاس بداریم.

جعفری خاطرنشان کرد: شهدای ترور را بیاد بیاوریم که به دست ضدانقلاب های کوردل در کوچه پس کوچه های همین خیابان ها آسمانی شدند، بیاد بیاوریم منافقینی را که حتی به کودکان هم رحم نکردند.

مسئول بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: گرگان به این علت دارالمومنین نامیده می شود که با خون شهدا قداست یافته است، شهیدان «صحرانورد و نوعی باهوش» و برادران شهید «ستوده» در همین خیابان امام به شهادت رسیدند به جرم اینکه انقلابی بودند و تنها به جرم اینکه عکس امام عزیز را در مغازه خود نصب کرده بودند.

وی تأکید کرد: این خون های پاک ریخته شد که ما امروز در امنیت بسر می بریم و نام زیبای دارالمومنین زینت بخش شهرمان است.

جعفری ابراز کرد: چرا می گوییم شهدا شرمنده ایم؟ چرا با وفاداری و قدم گذاشتن در مسیر شهدا این قاعده را تغییر نمی دهیم؟ بیاد بیاوریم شهدای شریعتی فرد را که پدر و پسر مظلومانه جلوی خانواده تکه تکه شدند.

مسئول بسیج رسانه گلستان اظهار کرد: بیاد بیاوریم کودک 10 ساله ای را که در خیابان سرخواجه گرگان آماج حملات ددمنشانه منافقین کودک کش قرار گرفت رسانه های انقلابی موظف هستند، این جنایات را یادآوری کنند تا نگذارند دوباره عده ای صدای منافقان شوند که البته این کودک کشان جنایتکار جایی در امت اسلامی ندارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.