1396-04-28 13:34
898
0
41647
یادداشت سید حسن کریمی فعال سیاسی؛

شوراي نگهبان خوب، بد، زشت ...

به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان یک فعال سیاسی آزادشهری در یادداشتی به بررسی عملکرد شورای نگهبان در سالهای اخیر پرداخته است که متن آن به شرح زیر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، سید حسن کریمی، فعال سیاسی ساکن آزادشهر در یادداشتی به بررسی عملکرد شورای نگهبان در سالهای اخیر پرداخته است که متن گزارش به شرح زیر است.

شوراي نگهبان خوب، بد، زشت .....

هميشه در تاريخ اين كشور اصلاح طلبان بودند كه هميشه در مسائل مهم ملي آن چيزي كه به نفع خودشون است را خوب مي داند اگر به ضرر و يا در رد منافع حزب باشد كاملا بد ميداند و حتي حاضرند كشور را به آشوب بكشانند تا به همه ثابت كنند كه حق با ماست ...

شوراي نگهبان بد

در سال ٨٨ وقتي احمدي نژاد راي آورد هجمه بي سابقه عليه شوراي نگهبان وارد كردند و دبير محترم شوراي نگهبان را دشمن ملت خواندند و اين ارگان را متهم به جانبداري از دولت احمدي نژاد متهم كردند و اختلاف راي ١١ ميليوني را تقلب خواندند ...

 شوراي نگهبان زشت

در سال ٩٢ وقتي هاشمي و رد صلاحيت شد هجوم آوردند كه چرا ستون نظام !!!! را رد كرديد و تهمت زدند ، توهين كردند ...

در سال ٩٢ وقتي سيد حسن خمینی مصطفوي براي مجلس خبرگان ثبت نام كرد و در امتحان شركت نكرد و رد صلاحيت شد گفتند خيلي زشت است كه يادگار امام !!!! را رد صلاحيت كردند.

 شوراي نگهبان خوب

شوراي محترم نگهبان احمدي نژاد را رد صلاحيت كرد همان هايي كه شبانه روز شوراي نگهبان را مورد شماتت قرار ميدادند و آيت الله جنتي را دشمن ملت ميخواندند الان زبان به تحسين شوراي نگهبان گشودند و براي طول عمر آيت الله جنتي دعا ميكنند.

نكته:

البته كه تصميم شوراي محترم نگهبان بسيار بجا بود.

اما تحسين اصلاح طلبان از روي زنده باد موافق من بود.

قطعا اگر تاييد صلاحيت اين دوره روحاني با يك راي بيشتر انجام نميشد معلوم نبود كه الان اصلاح طلبان در كف خيابان چه كارهايي كه نمي كردند.

٩٦/٠٤/٢٦
سيد حسن كريمي
فعال سياسي

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.