1396-04-29 15:33
1013
0
41691

فساد عامل رشد خودکامگی در جامعه / برخورد تبعیض آمیز با فساد موجب شکسته شدن غرور مستضعفین

مدیرمسئول نشریه پیشداد، و فعال فرهنگی سیاسی دانشگاه جامع گلستان از ضرورت مقابله با فساد گفت چرا که وجود فساد را موجب قانون شکنی و رشد خودکامگی در جامعه دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، اقدام قاطعانه دستگاه قضایی دربرخورد با فسادجای تقدیر دارد و موجب دلگرمی مردم و باعث ایجاد روحیه امید در بین آنان خوهد شد.

اینکه قوه قضاییه توانست با کسانی که خط قرمزهای رییس دولت قبل و جدید بودندبرخورد نماید نشان از برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی دارد.

هرچند این مسئله موجب تاسف است که در نظام اسلامی نزدیکان درجه اول مسئولین خود از مفسدان باشند و آنان نیز همچنان به دفاع از آنان برمی آیند و به آنان مسئولیتهای مهم کشوری را واگذار می نمایند.

برخورد با فساد حسین فریدون برادر جناب روحانی که وی قبل از انتخابات هشدار داده بود هرگونه برخوردی با وی صورت گیرد اعلام جنگ می کنم، سرانجام صورت گرفت ولی هرچند توانستند وثیقه ۳۵میلیارد تومانی وی را فراهم کنند و نگذارند این مفسد اقتصادی بیش از یک شب طعم حبس را بچشد! اما تا همین جا هم جای شکرش باقیست!

در این میان البته برخی رسانه ها و افراد حامی دولت این برخورد قوه قضاییه در برخورد با برادر رییس جمهور حتی پس از انتخابات را هم دلیلی بر مخالفت با آرای مردم می دانستند و آن را با منطقه ای عجیب خود به هم ربط می دادند که باید گفت واقعا چه رابطه ای می تواند بین رای مردم با یک مفسد اقتصادی وجود داشته باشد! ولی باید گفت واکنش آقای روحانی با این مسئله موجب امیدواری است !

در همین رابطه مدیرمسئول نشریه پیشداد، و فعال سیاسی دانشگاه جامع گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از ضرورت مقابله با فساد گفت.

محمد جواد زبردست گفت: فساد چه درشکل فردی و چه در وجه سیاسی آن میل به قانون شکنی و دست درازی و خودکامگی دارد اگر این فسادسرکش و طغیانگر مهار نشود ابتدا عرصه را برآمران به معروف و ناهیان از منکر و سپس برنهادهای نظارتی و حاکمیتی تنگ می کند.

این فعال فرهنگی سیاسی دانشجویی افزود: با فساد در جامعه غرور مستضعفین در جامعه شکسته خواهد شد و چه کسی می تواند قدر و قیمت آن را پرداخت کند؟! و این سوال در ذهنها بوجود می آید که فرق ما با ابرقدرتان نجومی بگیر چیست؟!

وی تصریح کرد: باید جلوی کارهایی که فساد آورند را در کشور اسلامی گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.