1396-05-27 17:14
1352
0
42886
واکنش فعال دانشجویی گلستان به اقدام اخیر فتنه گران:

نظام فتنه گران را عادلانه مجازات کند/ پایان رافت اسلامی خواست اصلی مردم

یکی از فعالین دانشجویی گلستان با توجه به اقدام اخیر سران فتنه و حامیانشان مبنی بر رفع حصر و آغاز محاکمه عادلانه گفت: این خواست همه مردم انقلابیست البته به شرطی که فتنه گران و حامیانشان این بار به حکم قانون تمکین کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، در پی اقدام اخیر یکی از سران فتنه در اعتصاب نمایشی برای پایان دادن به حصر و حمایت  برخی چهره های سیاسی از این اقدام جهت پایان رفع حصر  فاطمه جعفری فعال دانشجویی دانشگاه گلستان در یادداشتی  به این موضوع پرداخت.

جعفری در یادداشت خود آورده است:

میگویند تقلب شده است! اخر کدام تقلب؟ شنیده اید که میگویند،دروغ بزرگ‌ همان دروغ کوچیکیست که بارها تکرار شده!؟

اجرای تقلب سال ۸۸ مصداق همین جمله است. آخر چه تقلبی؟ تقلبی که بعدها توسط تمام سران اصلاحات تکذیب شد.

یک عده اما نمی خواهند سرشان را از برف بیرون بیاورند، می گویند سران تحت فشار بوده اندکه گفته اند تقلب نبوده  و اگر نمی گفتند مثل ربیعی هیچ وقت وزیر نمی شدند.

برفرض هم که ربیعی تحت فشار بوده و دروغ گفته باشد! اما اعتراف تاج زاده و اسحاق جهانگیری راچه می گویید؟ جهانگیری که معاون اول رئیس جمهور است !و تاج زاده چند سال محکومیت فتنه را کشیده است! این دو هم توهم تقلب در شمارش آرا را نیز رد کردند!

تاج زاده در فیلم معروف منتشر شده میگوید ممکن است یک یا دومیلیون رای جا به جا شده باشد اما ما نتیجه انتخابات را باختیم،یا در همین انتخابات اخیر توییتی زد معنادار و پایانی بود بر توهم تقلب ۸۸.

«به عنوان کسی که سه دوره مسئولیت ستادانتخابات کشور را بر عهده داشت میگویم:دروغ است که رای من و تو در انتخاب نامزدها تاثیرندارد،فریب خوردیم!»

از این توییت دو برداشت بیشتر نمی توان کرد: یا توهین به شعور کسانی که میخواهند به جبهه موافق این آقا رای بدهند!و یا اینکه ۸۸بی دلیل به نظام خدشه وارد کردیم!

که اگر اینگونه باشد سزای کسانی که چنین کردند سخت تر از حصر خانگی  خواهد بود!! طبق اصل 33قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران " هيچكس را نميتوان از محل اقامت خود تبعيد كرد يا از اقامت در محل مورد علاقه اش ممنوع يا به اقامت در محلي مجبور ساخت، مگر در مواردي كه قانون مقرر ميدارد. "

قید "مگر در مواردی ....." نشان میدهد که موضوع  حصر برای مواقع لزوم در قانون اساسی پیش بینی شده است.

و تزلزل نظام و ایجاد روزنه برای نفوذ دشمن بلا شک یکی از همین مواقع است که مجری آن به حصر و یا تبعید محکوم خواهدشد.

عده ای اما  پارا فراتر از قانون اساسی میگذارند و فریاد وا اسلاما وا انقلابا وا اماما سر میدهند که چرا یکی را بی گناه(!) درحصر کرده اید!

رفع حصر یک مزدور که به نظام و انقلاب پشت کرده است و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته است را خواسته همه مردم میدانند!

در حالی که ‏سالهاست صدای‌شکم‌های خالی فقرا، درپسِ صدای آروغ شکم‌های پر سران‌فتنه گم شده است.

قضاوت با خودتان!

 رفع‌حصر خواسته مردم است یا رفع فقر؟! جالب اینجاست کسانی دم از غیرقانونی‌ بودن حصر می‌زنند که حامی بی‌قانونی‌های کروبی و موسوی بودند.

و در پایان  می گویم که ما جوانان انقلابی  همواره خواستار اجرای دقیق قانون بوده ایم! و به قانون اساسی کشور احترام گذاشته ایم!

اکنون هم از مسئولین مربوط عاجزانه خواستار پایان حصر و محاکمه عادلانه سران فتنه هستیم!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.