1396-08-30 10:33
843
0
46816
تمام واکنش ضد انقلاب به استقبال گرم مردم زلزله زده از رهبر انقلاب؛

هیچ نداشتند، فقط توانستند خود را به دیوانگی بزنند

وقتی مردم زلزله زده و داغدار رهبرشان را همچون نگین انگشتری در بر گرفتند رسانه های معاند از فرط عصبانیت به هذیان گویی روی آوردند و با تمسخر فهم مخاطبان سعی کردند تا عصبانیت خود را از این استقبال گرم نشان دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ حادثه  تلخ زلزله اخیر در استانهای غربی  به نمادی از همیاری و وحدت ملی مردم کشورمان تبدیل شده و توانسته  کمی از آلام  داغدیدگان بکاهد.

اتفاق تلخی که دشمن معاند فکر می کرد می تواند ماهی خود را از آب گل آلود آن بگیرد با روشنگری و بصیرت مردم خطه  قهرمان پرور کرمانشاه که امتحان خود را در ۸سال دفاع مقدس به خوبی پس دادند به یاس و ناامیدی دشمنان تبدیل شد.

حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم زلزله زده و استقبال گرم مردم کُرد از ایشان کاسه صبر این منافق صفتان را لبریز کرد و  از شدت خشم آنان را مجبور به هذیان گویی نمود.

این جریانات ضد مردمی و ضد نظام امروز دیوانه وار کلماتی را بر سر زبان آوردند و توییت کردند که هر انسان عاقلی را متعجب کرد که  واقعا چرا اینان اینگونه بغض  امام مسلمین را در سینه دارند!

 دروغگویانی که به دلایل احمقانه و مضحکی همچون برآمدگی گوش رهبری تا شبیه سازی چهرهها  متوسل شدند که فقط بگویند این فرد حاضر در میان مردم  رهبر انقلاب نیست و واقعا اینان مخاطبان خود را چه فرض کرده اند که به خود اجازه می دهند اینطور عقل و فهمشان را به بازی بگیرند!

 این دست و پا زدنها و  توییت کردن  آرزوهای محالشان،  یادآور این آیه شریفه قرآن درباره منافقانی  است که می فرماید:( صُمٌ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَرْجِعُون).

5051 2

آری اینکه از کسانی که کر و لال و کنگ هستند انتظار داشته باشیم حقیقت  را بفهمند چیزی بی فایده و عبث است .

منافقانی که یک روز می گویند اصلا چرا رهبر انقلاب خود در بین زلزله زدگان حاضر نمی شود  و روز دیگر که رهبری مانند نگین انگشتری در بین مردم  مورد استقبال قرار می گیرد می گویند از کجا معلوم  این فردخود رهبر انقلاب باشد!!

و جالب اینکه یک بار هم نپرسیدند که فلان وزیر مربوطه که  الان  باید پاسخگوی اصلی مشکلات مردم باشد کجاست!

یک روز می گویند این سپاه کجاست و چرا در کنار مردم نیست و روز دیگر مستقبلین از رهبری را همین نظامیان و  روحانیون و انقلابیون می دانند و با این حرفشان بر دروغگویی و کم حافظه بودن خود صحه می گذارند.

با تمام این تبلیغات سوء و دشمنی ها مردم  عزیز کرد کرمانشاه که داغدار عزیزانشان بودند  در استقبال از  رهبرشان گفتند که تمام عشقشان  تقدیم کردن جان برای ایشان است .

 این شور و دلدادگی به امام مسلمین نشان داد که این عشق و علاقه حتما دو طرفه است و هیچ  چیز حتی شکاف زلزله و  آوار شدن زندگی بر سرشان هم نمی تواند مانعی برای  فاصله انداختن بین مردم و ولی زمانشان شود.

به قلم لیلا هاشمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.