1396-10-08 11:01
969
0
48460
به قلم حسین کریمی ؛

مسئولان دیروز و امروز حق ندارند نقش اپوزیسیون را بازی کنند؟

کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند حق ندارن نقش اپوزیسیون را بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسین کریمی اول تحلیل گر مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت : در آستانه  یوم الله ۹ دی مقام معظم رهبری در دیدار جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطالب ارزشمندی را متذکر شدند و در بخشی از مطالب معظم له فرمودند.

کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند حق ندارن نقش اپوزیسیون را بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند.

لذا مسئولین نظام اسلامی که در زمان مسئولیت خویش اقداماتی انجام داده اند نباید نظام و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند و همان حرفهایی را که دشمنان می گویند به زبان بیاورند. همه باید توجه داشته باشیم که دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی از هر فرصتی استفاده می کنند. نباید مسئولان گذشته و حال نظام اسلامی در پازل دشمن قرار گیرند.

انقلاب اسلامی در روند شکل گیری و تدوام خود براساس اصول و ارزشهای الهی و دینی پایه گذاری شده است. که هر شخص ، گروه ، جناح و دسته اگر بر محور این اصول حرکت کند مورد اقبال قرار می گیرد.و گرنه تجربه چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی نشان داده است هر شخص ، گروه و... که از این اصول فاصله گرفته است ،ملت ایران او را طرد نموده است .

آقای احمدی نژاد هم تا زمانی که بر محور این اصول و ارزش ها حرکت کردند مورد تائید و اقبال نظام و مردم و رهبری بودند اما از زمانی که با جایگاه ولایت زاویه پیدا کردند و ۱۰ الی ۱۱ روز خانه نشینی (قهر)کردند.از چشم مردم ولایتمدار با همه تلاش هایی که وی انجام داده بود افتاد.

زیرا ملت ایران وام دار هیچ کسی بجز اسلام ، انقلاب و جایگاه رفیع ولایت نیست‌. بعنوان نمونه در روز ۹ دی همه مستکبران دیدند که این ملت با کسانی که مدعی خط امام(ره) بودند و فتنه ۸۸ را بوجود آوردند چگونه رفتار کردند .

بعضی ها این روزها مسائلی مطرح می کنند که چرا از فلانی در گذشته تعریف و تمجید می شد در پاسخ به این شبهه اقایان باید گفت . امام راحل عظیم الشان هم در طول حیات طیبه اش از افرادی در تعریف و تمجید نمودند که بعضی از این افراد در طول حیات سیاسی و اجتماعی خویش دچار دگرگونی شدند .

نمونه بارز آن مرحوم آقای منتظری است که امام در خصوص ایشان فرمودند: او حاصل عمر من است . اما دیدیم وقایع و حوادثی در مورد وی بوجود آمد که امام (ره) قائم مقام خویش را عزل نمودند .

لذا باید توجه داشت ملاک و معیار برای در مسیر انقلاب بودن افراد سخن ارزشمند امام (ره) است که فرمودند: میزان حال فعلی افراد است . پس همه افراد و گروهها و مسئولان را باید بر اساس این سخن حکیمانه امام (ره) سنجید تا علقه ها ، وابستگی ها ، رفاقت ها ما را دچار تشخیص اشتباه نکند چرا که به فرموده مقام معظم رهبری هیچ کس ضمانت درست ماندن تا لحظه مرگ را ندارد .

والسلام

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.