1396-11-23 07:13
1376
0
50403
یادداشت؛

جشن تماشایی انقلاب

بدون شک این حضور پرشور که برخواسته از بصیرت و زمان فهمی عمیق ملت ایران است پاسخ کوبنده ای به دشمنانی است که در چند ماه گذشته برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران از هیچ کوشش فروگذار نکردند. مردم برای نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند اما حالا نوبت مسئولین است. مسئولینی که باید قدر این مردم فهیم را بدانند و برای رفع مشکلات و گرفتاری های معیشتی و اقتصادی آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

به گزارش گلستان ما، سمیرا خطیب زاده؛ حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 39 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حاوی پیام های مهم و درس های اثرگذاری است که نیازمند تحلیل دقیق کارشناسی و عبرت آموزی دشمنان و بدخواهان نظام است.

بدوت شک این حضور پرشور که برخواسته از بصیرت و زمان فهمی عمیق ملت ایران است پاسخ کوبنده ای به دشمنانی است که در چند ماه گذشته برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران از هیچ کوشش فروگذار نکردند.

دیروزهیچ قاب دوربینی نتوانست و نمی‌تواند حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران را آنطور که هست روایت کند. این حضور تماشایی را تنها کسانی درک کردند که در میانه میدان و در سیل جمعیت مشتاق ایرانی قدم برمی‌داشتند. تنها اینگونه است که می‌توان دریافت چگونه ملت ایران 39 سال فتنه‌ها را یکی پس از دیگری از سر گذرانده و پای این انقلاب ایستاده است. امسال اما مردم ایران با هر نوع دیدگاه، گرایش و سلیقه‌ای پرشورتر از سال‌های قبل به خیابان‌ها آمدند تا پاسخ قاطعی به دشمنان یعنی همان کسانی که یک ماه و نیم پیش تلاش کردند با حمایت‌های خود، اعتراضات مردمی به وضعیت اقتصادی را به ناآرامی‌های دامنه‌دار تبدیل کنند و فتنه جدیدی را رقم بزنند اما مردم نگذاشتند، بدهند.

مردم هر چند از وضعیت اقتصادی و فساد اقتصادی گله‌مندند و این نارضایتی را در دستنوشته‌های‌شان و بازداشت نمادین 2 مفسد اقتصادی و یک مدیر ناکارآمد نشان دادند اما با این حال تاکید کردند به خاطر انقلاب و رهبری به خیابان‌ها آمده‌اند تا پاسخی به دشمنان داخلی و خارجی و بویژه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و هیات حاکمه این کشور بدهند و بگویند هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد انقلاب‌شان؛ این میراث خمینی(ره) بزرگ طعمه گرگ‌های استعمارگر شود.

مردم برای نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند اما حالا نوبت مسئولین است. مسئولینی که در درجه اول باید قدر این مردم فهیم را بدانند و برای رفع مشکلات و گرفتاری های معیشتی و اقتصادی آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنند و اولویت اول کاری و تلاش شبانه روزی خود را صرف ولی نعمتان اصلی این انقلاب یعنی مردم کنند.

این حضور تماشایی به قدری خیره کننده و بی نظیر بود که مقام معظم رهبری نیز در پیام تشکری از ملت عزیز ایزان اینچنین گفتند:

«ملت عزیز و سربلند ایران! امروز عزم و بصیرت شما حادثه‌ی بزرگ و خیره کننده‌ئی آفرید. عظمت راه‌پیمائی امروز شما که به نظرِ محاسبه‌گرانِ دقیق، از سالهای پیش پرجمعیت‌تر و پرشورتر بود، پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به بیگانگان و دشمنان و سست‌عهدان داد. دشمن با تکیه بر تصوّر ناقص و باطل خود از ایران و ایرانی، همه‌ی توان و تلاش تبلیغی خود را بر این متمرکز کرده بود که 22 بهمن امسال را بی‌رونق و احیاناً به ضد خود تبدیل کند.

شما عملاً زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدید و پایبندی به آرمانهای امام راحل را با شعارهای خود و با حضور گرم خود، با صدای بلند فریاد کردید. نهیب ملت ایران دشمن را به عقب میراند و عزم راسخ او معادلات غلط آنان را به هم میریزد. مسئولان کشور قدر این پدیده‌ی بی‌نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیّه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمانهای انقلاب دفاع کنند. آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست، ما مسئولان باید بکوشیم از ملت عقب نمانیم. ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.