1397-07-14 16:06
1230
0
57553
آزمون بزرگ مجلس؛

وقتی عصاره ملت در تشخیص منفعت ملی دچار خطا می شود

چرا مجلسی که عصاره ملت است باید با وجود تاکیدات مکرر رهبری بر تکیه بر توان داخلی باز هم راه حل مشکلات کشور را در بیرون از مرزها جستچو کند ؟!

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار با دهها هزار بسیجی در ورزشگاه آزادی این نهیب را به تمام کسانی که راه پیشرفت کشور را در تسلیم شدن در مقابل دشمن می دانند فرمودند تا جان در بدن دارند نخواهند گذاشت این اتفاق بیفتد و کسانی که راه مقابله با مشکلات را پناه بردن به دشمن می دانند خائن به کشور نامیدند.

مجلس شورای اسلامی فردا قرار است لایحه ای را بررسی کند که محل مناقشه بسیاری از دلسوزان و نخبگان انقلاب است و با وجودیکه بارها اعلام شده برای علاج مشکلات به دنبال نسخه های داخلی و بومی باشید اما همچنان بر طبل توخالی خود می کوبند و طوری القاء می کند که مشکلات اقتصادی جز با تصویب FATFامکان ندارد.

مجلسی که هنوز برای تصویب 20 دقیقه ای برجام باید به ملت ایران پاسخگو باشد چرا آن معاهده که به گفته خودشان آن همه تضمین برایش در نظر گرفتند عاقبت اینگونه نقض شد؟!

و این در حالی است که به گفته کارشناسان و برخی نمایندگان در لایحه جدیدی که قرار است فردا بررسی شود هیچ تضمینی هم از سوی کشورهای دیگر برای انجام آن داده نشده است.

چرا مجلسی که عصاره ملت است باید با وجود تاکیدات مکرر رهبری بر تکیه بر توان داخلی باز هم  راه حل مشکلات کشور را در بیرون از مرزها جستچو کند ؟!

این سوال از رییس مجلس و نمایندگان وجود دارد وقتی رهبر انقلاب حاضر است برای اینکه راه تسلط دشمنان بر کشور باز نشود جان خود را تقدیم کند اصرار شما بر تصویب لایحه استعماری  FATF  چیست؟! 

اگر امروز نمایندگان ملت خطا کنند، عاقبت ایران دقیقاً مطابق عاقبت پاکستان خواهد شد که با وجود تصویب قوانتین مدنظر اروپا و آمریکا همچنان در لیست خطرناک آنان قرار دارد.

اصرار نمایندگان بر اینکه با دست خودشان در لیست سیاه قرار گیرند  تا راه فشار آمریکا و غرب برکشور زیاد شود چیست؟

به قلم هاشمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.