1397-11-18 18:29
940
0
61043
یادداشت به قلم دکتر کریمی؛

برخی در داخل جنگ تمام عیار اقتصادی امریکا را باورنکردند/ دشمن در تهاجم فرهنگی هویت ملت ایران را نشانه گرفته است

آمریکا وزارت خزانه داری خود را بعنوان مقر فرماندهی جنگ اقتصادی برعلیه ایران تعین کرده است. بعضی ها این جنگ تمام عیار آمریکا را باور نکرند.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسین کریمی کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت : به بهانه سخنان سردارغیب پروردر جمع نخبگان ومسئولین بسیج اقشاری سپاه گلستان که فرمودند:عده ای درهمین کشورداد میزدند که صدام "حر" است باید به اوکمک کنیم.

اماچه کسی این کشور را هدایت کرد خدا بگذرد ازکسانی که ازحرفهای رهبری غفلت کردند و به خودشان می آیند و خدا نگذرد از کسانی که ازحرفهای آقا غفلت می کنند و خود را به نفهمی می زنند.

این سخن عمار ولایت سردارغیب پرورحکایت از توطئه ای بظاهرخاموش خزنده و آرام برای ضربه زدن و ناکارآمد جلوه دادن جایگاه رفیع ولایت در حال وقوع است. برای تبین بیشتر موضوع بایدگفتمان ولایت را در چند سال اخیر درخصوص مسائل سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی مورد توجه قرار دهیم و همچنین واکنش ها را مورد تحلیل قرار داد تا به عمق این حرکت مرموز پی برد.

مقام معظم رهبری درحوزه سیاسی بخصوص مذاکرات هسته ای بارها فرمودند آمریکا غیرقابل اعتماد است. حتی با قبول دیکته های دشمن درمساله هسته ای باز هم تحریمها را برنخواهند داشت. اما عده ای این تدابیر واضح وصریح را انگار نشنیدند و نفهمیدند.

لذا وعده گلستانی که به بافریب به مردم دادند تبدیل به دستاوردی معادل هیچ شد درعرصه اقتصادی حضرت آقا برای مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن نظریه اقتصاد مقاومتی رامطرح نمودند که با رویکرد تکیه برتوانمندی داخلی کشور بتواند در مقابل چالش های اقتصادی دشمنان بایستد.

حتی آقا فرمودند.آمریکا وزارت خزانه داری خود را بعنوان مقر فرماندهی جنگ اقتصادی برعلیه ایران تعین کرده است. بعضی ها این جنگ تمام عیار آمریکا را باور نکرند و چون اعتقادی به فرمان ولایت نداشتند این نسخه شفابخش اقتصادی درحد نوشته ها و جلسات صوری باقی ماند.

ولی درمقابل برخی از مدیران اجرایی شیفته غرب مدل شکست خورده نظام سرمایه داری را ناجی اقتصاد ما دانستند تاجایی که کارخانه ها تعطیل وکارگران بیکارشدند و واردات کالای خارجی بویژه غربی درالویت  قرارگرفت.

درنهایت خیانت این تفکر درشرایط فعلی کاملا مشهود است. درحوزه فرهنگی حضرت آقا سالها ست باتوجه به راهبردی بودن این جنگ فرهنگی از واژه های همچون" تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی" استفاده می کند.

چون این جنگ فکر ، اندیشه واعتقادات و هرآنچه هویت ملت بزرگ ایران شکل می دهد را نشانه گرفته است لذا باید همه کسانی که

درحوزه فرهنگی و فکری مسئولیتی دارند در مقابل این جنگ تمام عیار دشمن که با استفاده از همه ابزارهای نظام سلطه درحال انجام است باید وظیفه ذاتی خود راانجام دهند.

ولی متاسفانه شاهد هستیم عده ای ازامکات بیت المال ارتزاق می کنند و ولنگاری فرهنگی را دامن می زنند. نمونه بارز آن افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود که مظلومیت انقلاب اسلامی با تک خوانی زن ، توهین به ارزشها و انقلاب اسلامی در حضور وزیر دولت به اثبات می رسد.

اینها گوشه ای ازغفلت ها و به نفهمی زدن های عده ای به آرمانهای انقلاب اسلامی است لذا ضرورت شناخت دقیق این اندیشه خطرناک ازمولفه های آغازدهه پنجم انقلاب است.

که نیروهای انقلابی و ولایی باید این افراد را در رصد فکری و بصیرتی خود قراردهند و باروشنگری چهره واقعی و منافق صفت این منحرفین متکبر و جاه طلب را رسوا کنند تا انقلاب اسلامی و ولایت ازگزند این قوم نمک نشناس که عمدا" برای رضایت کدخدا خود را به نفهمی زده اند درامان بماند.

ماخشم فروخورده هرطوفانیم              آماده دفع خارازاین میدانیم

تنهابه اشارتی زرهبرکافیست               تاریشه هرچه فتنه راخشکانیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.